Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ik volgend jaar een huisje huur in DE met miss een paar freaks van hier of alleen met gezin en lekker daar los gaan..Gaan de mensen die niks bewust bewaren volgend jaar de grens over of is het dan definitief klaar?
Gaan de mensen die niks bewust bewaren volgend jaar de grens over of is het dan definitief klaar?
Als ik die galaticos win, hou ik hem wellicht voor volgend jaar
Voor mij is het definitief klaar.Gaan de mensen die niks bewust bewaren volgend jaar de grens over of is het dan definitief klaar?
Alles op dit jaar, met de laatste rambak om 01:58.
Bij mij gaat de laatste om 02:01. Mij krijgen ze niet klein
Als ik door dit topic Scroll zit ik met verbazing te lezen. Niet vanwege het wel of niet inslaan voor de komende "jaren" maar puur de teneergeslagen heid bij sommige.
Sommige liggen al knock out naast de ring en de wedstrijd is nog niet eens begonnen. Kop op mensen!
Waar is die strijdlust voor de hobby denk ik dan ?
Als ik door dit topic Scroll zit ik met verbazing te lezen. Niet vanwege het wel of niet inslaan voor de komende "jaren" maar puur de teneergeslagen heid bij sommige.
Sommige liggen al knock out naast de ring en de wedstrijd is nog niet eens begonnen. Kop op mensen!
Waar is die strijdlust voor de hobby denk ik dan ?