Koop jij al producten voor volgend jaar?

Extra inslaan voor het aankomende verbod zal ik niet doen. Dat is uitstel van executie.. mocht er iets overblijven dan is dat leuk voor een mooi moment maar dat is niet de insteek van het bestellen bij mij.

Extra inslaan voor het aankomende verbod zal ik niet doen. Dat is uitstel van executie.. mocht er iets overblijven dan is dat leuk voor een mooi moment maar dat is niet de insteek van het bestellen bij mij.
Goed verwoord! is bij mij ook elk jaar hetzelfde. Kopen voor de aankomende jaarwisseling. Maar vaak blijft er ook wel wat over vanwege slechte weer of gewoon te veel haha

Ik heb wel extra gekocht eerlijk gezegd, maar dan meer voor verjaardag van mn dochterje. Denk dat ik de royal tears in heaven, ROTP en nog een 30mm box overlaat voor dr verjaardag

Sommige producten 2 keer ingekocht met de intentie te bewaren. Zou ook zomaar kunnen dat ze tegelijk de lucht in gaan aangezien het toch de laatste keer is en ik volgend jaar oud en nieuw door deze malaise waarschijnlijk niet meer in NL vier.

Hier ook bepaalde boxen 2 of 3x gekocht.
Ben sws wel van de bewezen boxen/badges. Ook wel lekker om wanneer de buurtjes met een sterretje buiten staan volgend jaar een paar dikke dozen te hebben nog. Al is Duitsland/ België natuurlijk nu nog een optie voor de echte liefhebbers.

Persoonlijk hou ik altijd wel wat budget cakes over en ander klein spul. Deels bewust deels onbewust. Zal niet dit jaar niet anders zijn. Om volgend jaar alleen maar cat 1 af te steken is ook niet wat het is. Dochtertje van 4 zou het wel leuk vinden. Ritjes over de grens ga ik niet doen.

Neejoh, stook lekker alles op wat ik bestel, daar heb ik het immers voor gekocht. Achteraf had ik het met de F3 single shots wel willen doen, maar helaas…

Hoop alles op te maken dit jaar. Volgend jaar richting Duitsland denk ik. Afhankelijk van het weer of ik misschien een mooie goudbak en een goede fontein bewaar. Om af en toe te aaien.

Heel bewust extra besteld en sommige items enkel en alleen met de intentie om deze op een ander (perfect) moment te stoken.
Zoals na een verjaardag of iets dergelijks, dus niet persé jaarwisseling 2026-2027.

Wat ik bewaar zal voornamelijk zijn: een aantal fonteinen, paar pakjes blasters voor de nostalgie, waarschijnlijk een aantal (25/30MM) cakes uit assortimenten, een fluit bakkie, een knalpotje en een aantal compounds.

Door het formaat van sommige items heb ik deze juist besteld om te bewaren, denk aan een Full Assault, TDB 100 & Centurion.

Dat zijn dingen die ik sowieso bewaar, maar afhankelijk van het weer kan de 'bewaar' lijst groter worden!

Ik ben al iets langer aan het hamsteren (lees: voorsorteren op een verbod).
Maar tel daarbij de slechte weersomstandigheden van afgelopen jaren op en minder op-stook-drang, en je hebt ineens een collectie 'over' waar je u tegen zegt.

Dan dit jaar nog 1x flink bestellen. Uitgaande van een verbod in 2026, kunnen we dan nog met 'voorheen legaal consumenten vuurwerk' stoken.

Deed ik 2 jaar geleden voor wat klein spul maar ik ben daar nogsteeds niet doorheen. Cakes/boxen bewaren ga ik in ieder geval alleen doen als ze gegarandeerd waardeloos worden bij sterke wind, anders gaat alles de lucht in.

Niet bewust. Is het op dan is het op en hou ik nog wat over dan is dat mooi voor het jaar erop. Nu zal ik wel iets bewuster gaan stoken aangezien het 'hoogstwaarschijnlijk' het laatste jaar is. Misschien wordt het wel meer waard :D

Niet bewust. Is het op dan is het op en hou ik nog wat over dan is dat mooi voor het jaar erop. Nu zal ik wel iets bewuster gaan stoken aangezien het 'hoogstwaarschijnlijk' het laatste jaar is. Misschien wordt het wel meer waard :D

Haha zou lekker zijn als het meer waard wordt en je een platform hebt om het te slijten :P Verkoop via het forum mag niet.

Back
Bovenaan