Koop jij al producten voor volgend jaar?

Ik koop normaal gesproken niks voor het volgende jaar maaar... ben nu misschien wel van plan 1 a 2 cake assortimenten extra te halen voor volgend jaar.

Gaan de mensen die niks bewust bewaren volgend jaar de grens over of is het dan definitief klaar?

Eigenlijk staat het niet op de planning en ik hoop nog steeds dat er geen verbod komt.
Wel hamster ik nu een klein beetje NL vuurwerk, dat scheelt eventueel volgend jaar kopen.
Ik ben dan ook tevreden met het NLse vuurwerk aanbod, alhoewel sommige items wel een gemis zijn.

Maar.. als er definitief een penstreek door de traditie gaat sluit ik het niet uit dat DE & BE aan worden gedaan.
Dan wel eerder in het jaar en niet pas December.

Dus dat wordt kopen met KvK in DE, alhoewel ik dat ook niet helemaal vertrouw en me dus even goed moet inlezen wat dat betreft.
Wat dan wel het plan is/wordt, is in BE vuurwerk halen en als dan toch niks meer mag dan maar kopen wat ik leuk vind ipv wat wel mag in NL.

Er zullen dan dus zeker ook matten, pijlen, romeinse kaarsen, etc, gekocht gaan worden terwijl ik dit nu niet doe.

Oudjaar vieren in het buitenland zal ik niet doen, voor mij is het juist voor de deur afsteken waar ik van geniet.

Voor mij is het buitenland ook zeker geen optie met O&N, vier het altijd met familie en vrienden thuis. Dit jaar vrij veel in de bestelling staan en zeker met het oog op de komende jaren. Komende paar jaar zit ik nog wel goed, daarna zal het halen in België worden en hopen dat het verbod nog wordt terug gedraaid.

Gaan de mensen die niks bewust bewaren volgend jaar de grens over of is het dan definitief klaar?
Voor mij is het definitief klaar.
Ben sowieso al een tijdje klaar met vuurwerk. Het is allemaal eenheidsworst geworden, veel dezelfde effecten en ik vind het te duur geworden. Dus na dit jaar stop ik ermee.

Alles gaat dit jaar de lucht in.
Weer of geen weer,alles gaat op.
Zal volgend jaar misschien wel ergens een compoundje vandaan halen voor het 0.00 uur moment,maar dat is het dan ook.

Ik heb er geen behoefte aan om achterom te moeten kijken als ik iets wil afsteken.
Daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor geworden,dus dit jaar nog volle bak genieten en daarna is het helaas gewoon afgelopen.

Als ik door dit topic Scroll zit ik met verbazing te lezen. Niet vanwege het wel of niet inslaan voor de komende "jaren" maar puur de teneergeslagen heid bij sommige.

Sommige liggen al knock out naast de ring en de wedstrijd is nog niet eens begonnen. Kop op mensen!
Waar is die strijdlust voor de hobby denk ik dan ?

Als ik door dit topic Scroll zit ik met verbazing te lezen. Niet vanwege het wel of niet inslaan voor de komende "jaren" maar puur de teneergeslagen heid bij sommige.

Sommige liggen al knock out naast de ring en de wedstrijd is nog niet eens begonnen. Kop op mensen!

Is maar net hoe je het bekijkt, ik snap de teneergeslagen mensen wel. Eerst babypijlen eruit, dan romeinse kaarsen, dan rotjes, dan vuurpijlen, dan singleshots, nu komt kooi en wellicht nog fluit/spin. Alles wordt langzaam kapot gemaakt. Het einde is toch echt hard in zicht aan het komen.

Dat dacht ik dus ook.
Verbod is nog niet definitief.

Handhaving heeft dik geld en mankracht te kort dus die valt af.

Als voorbeeld vuurwerkshow in Rotterdam geen geld voor.
Hoe willen ze dat dan landelijk gaan doen?

Compensatie voor de branche wordt na de mega omzetten dit jaar ook onbetaalbaar.

Dan hebben we ook nog ff nieuwe verkiezingen eerst maar is zien wie die gaan winnen.

En dan hebben we ook nog zoiets als open grensen 1 europa.

De komende jaren wordt t echt niet stil in nl .

Dit jaar volgas genieten en volgend jaar das volgend jaar.
Vuurton vol cat1 knettert ook.

Back
Bovenaan