Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik koop niets met de intentie om het te bewaren. Blijft er wat over dan is het zo en wanneer ik dat dan stook zie ik nog wel.
Misschien wordt het volgend jaar een o&n in het buitenland of toch stoken in Nederland, al dan niet met een verbod. Ik weet het allemaal nog niet, eerst maar eens genieten van de aankomende o&n.
Heb gekozen om dit jaar alles bewust op te maken. Volgend jaar maar kijken of het verbod er is en dan eventueel kijken om naar Duitsland te gaan tijdens O&N.
Is maar net hoe je het bekijkt, ik snap de teneergeslagen mensen wel. Eerst babypijlen eruit, dan romeinse kaarsen, dan rotjes, dan vuurpijlen, dan singleshots, nu komt kooi en wellicht nog fluit/spin. Alles wordt langzaam kapot gemaakt. Het einde is toch echt hard in zicht aan het komen.
Het verbod of aanpassing van een bepaald product neemt mijn plezier van van vuurwerk niet weg. Babypijlen, rotjes, Single shots waren leuk; zeker in mijn jeugd. Voor de rest draait het voor mij niet perse of het met of zonder kooi is of perse 30 mm moet zijn met of zonder spin. Ieder zijn beleving