Maximizer
Firefestival
Event super selection 1en2
Atmosphere
Battle of angels
Met of zonder kooi.?![]()
Atmosphere
Battle of angesl
Fire festival
Geen kooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maximizer
Firefestival
Event super selection 1en2
Atmosphere
Battle of angels
Met of zonder kooi.?![]()
Event royal tears in heaven is zo ver ik weet kooiloosSensation 1 t/m 5 zijn kooiloos
Beast of Burden kooi
Illuminate the sky kooi
Event royal tears in heaven (Lapiro) kooi
Geld terug bijna niet te doen? Het gaat gewoon van de ene rekening naar de andere rekening hoor. Kan natuurlijk ook gewoon via de andere kant terugZo is het! Ik wacht rustig af en de winkels komen vanzelf met een oplossing. Geld terug is bijna niet te doen. En we wisten dat dit kooiverbod er aan zat te komen. De meesten hebben de gok gewaagd, waaronder ikzelf. In het geval de winkels oude voorraad niet uit mogen leveren zoek ik wel wat anders uit. Geen enkel probleem. Bovenal gun ik de winkels een waarschijnlijk mooi laatste verkoop jaar. Dus kan me niet druk maken, zoek tzt wel wat anders uit.
Ik zou het logisch vinden als er alternatieven aangeboden worden. Geld is waarschijnlijk ook al geïnvesteerd in nieuw assortiment. Ook zullen ze een buffer hebben en het financieel wel kunnen opbrengen, een herkeuze qua vuurwerk ligt naar mijn mening meer voor de hand.Geld terug bijna niet te doen? Het gaat gewoon van de ene rekening naar de andere rekening hoor. Kan natuurlijk ook gewoon via de andere kant terug
Precies. Zie het als een uitdaging! Eerst was het allemaal moeilijk en lastig omdat de keuze reuze was. Nu word ie waarschijnlijk wat minder en word dat ook weer lastiger. Begin gewoon weer opnieuw met je lijstje. Of maak vast een reservelijstje. Maar maak er wat van.Ik zou het logisch vinden als er alternatieven aangeboden worden. Geld is waarschijnlijk ook al geïnvesteerd in nieuw assortiment. Ook zullen ze een buffer hebben en het financieel wel kunnen opbrengen, een herkeuze qua vuurwerk ligt naar mijn mening meer voor de hand.
Ik ben al aan het kijken naar eventuele alternatieven. Gewoon omdat ik dat leuk vind![]()
Ik ookIk zou het logisch vinden als er alternatieven aangeboden worden. Geld is waarschijnlijk ook al geïnvesteerd in nieuw assortiment. Ook zullen ze een buffer hebben en het financieel wel kunnen opbrengen, een herkeuze qua vuurwerk ligt naar mijn mening meer voor de hand.
Ik ben al aan het kijken naar eventuele alternatieven. Gewoon omdat ik dat leuk vind![]()
Heb alweer genoeg gezien bij VWPD, gaat mij waarschijnlijk alleen maar weer extra geld kostenPrecies. Zie het als een uitdaging! Eerst was het allemaal moeilijk en lastig omdat de keuze reuze was. Nu word ie waarschijnlijk wat minder en word dat ook weer lastiger. Begin gewoon weer opnieuw met je lijstje. Of maak vast een reservelijstje. Maar maak er wat van.![]()
Beast of burden was vorig jaar deels kooi en deels zonder. Zal dit jaar zonder zijn lijkt me dan.Sensation 1 t/m 5 zijn kooiloos
Beast of Burden kooi
Illuminate the sky kooi
Event royal tears in heaven (Lapiro) kooi
Alle Importeurs hebben aan het begin van het jaar aan moeten geven wat hun voorraad van gaas-artikelen was. ILT weet dat dus precies.ILT leest ook mee, laten we ze alle kooiproducten aanleveren. Net zoals de afgekeurde producten vorig jaar. Of zie ik spoken, kan ook.
Idd, doe en wil ik ook..Zo zie ik het niet helemaal. Wil graag weten welke producten ik heb die evt niet geleverd gaan worden.
Dat is van te voren niet altijd duidelijk geweest.
En vind het ook leuk om dan op zoek te gaan naar alternatieven etc zodat je snel kan schakelen zodra de winkelier een plan heeft. Niks mis mee toch? Beetje voorbereiden op wat er kan gebeuren.
Dan is het wel opmerkelijk dat importeurs die restvoorraden blijkbaar wel beschikbaar hebben gesteld voor freakshops om ze op te kopen, zeker als het er dus van het begin al op leek dat het verbod dit jaar in zou gaan en het uiteindelijk dus weer retour moet naar de importeurs?Alle Importeurs hebben aan het begin van het jaar aan moeten geven wat hun voorraad van gaas-artikelen was. ILT weet dat dus precies.
Ik denk vooral dat de winkeliers zelf de restvoorraden nog hadden liggen.Dan is het wel opmerkelijk dat importeurs die restvoorraden blijkbaar wel beschikbaar hebben gesteld voor freakshops om ze op te kopen, zeker als het er dus van het begin al op leek dat het verbod dit jaar in zou gaan en het uiteindelijk dus weer retour moet naar de importeurs?
Niet in alle gevallenIk denk vooral dat de winkeliers zelf de restvoorraden nog hadden liggen.
Waar baseer jij dat op? Gewoon lekker bestellen hoor.. Slaat nergens op.Sws allemaal erg vervelend. Tot alles 100% helder is dus niks bestellen en afwachten, hopelijk duurt dat niet tot oktober