Kooi of geen kooi.

8529 Vengeance: Met kooi
8705 Bandidos: Zonder kooi
8531 Cloudbreaker: Zonder kooi
8941 Hercules: Met kooi
8532 Unchained: Zonder kooi
8943 Tyranitar: Met kooi
8944 Roaring Lion: Met kooi
8600 Total Exhibition: Zonder kooi
8946 Crown Jewel: Met kooi
8939 Giganto: Met kooi
8603 Tube Station: Zonder kooi
8947 Extreme 400: Zonder kooi
8218 Prototype X & Y: Zonder kooi

he jammer ,giganto staat er toch ook wel bij ,bedankt voor je info man en het is toch wel weer van de zotte dat zowel de importeurs/winkeliers en wij als consumenten maar weer tot minimaal oktober in het ongewisse moeten blijven mbt dit gezeik want anders kan ik het noemen !!! misschien een spoedoverleg inplannen als ilt om deze kwestie duidelijk te maken ,begrijp dat jullie wellicht enorm druk zijn met alle werkzaamheden 😏 die er zijn maar kom op ??? nieuwe import is denk ik al voor het grootse gedeelte kooiloos dus geef er gewoon een klap op en geef toestemming om huidige voorraden gewoon uit te leveren ,op te slaan en te verkopen verpakt of uitgepakt ,was verleden jaar ook geen probleem toch ,verlos de stress en beslis zsm !!🙏 en bestellen voor oktober is bij deze wel heel beperkt geworden

he jammer ,giganto staat er toch ook wel bij ,bedankt voor je info man en het is toch wel weer van de zotte dat zowel de importeurs/winkeliers en wij als consumenten maar weer tot minimaal oktober in het ongewisse moeten blijven mbt dit gezeik want anders kan ik het noemen !!! misschien een spoedoverleg inplannen als ilt om deze kwestie duidelijk te maken ,begrijp dat jullie wellicht enorm druk zijn met alle werkzaamheden 😏 die er zijn maar kom op ??? nieuwe import is denk ik al voor het grootse gedeelte kooiloos dus geef er gewoon een klap op en geef toestemming om huidige voorraden gewoon uit te leveren ,op te slaan en te verkopen verpakt of uitgepakt ,was verleden jaar ook geen probleem toch ,verlos de stress en beslis zsm !!🙏 en bestellen voor oktober is bij deze wel heel beperkt geworden
Wat een hoop speculaties Harry.. We allemaal dat er snel beslissingen volgen maar oktober etc is nergens op gebaseerd. Je kunt gewoon bestellen wat je wil, je weet alleen niet zeker of kooien uitgeleverd kunnen worden.

Wat een hoop speculaties Harry.. We allemaal dat er snel beslissingen volgen maar oktober etc is nergens op gebaseerd. Je kunt gewoon bestellen wat je wil, je weet alleen niet zeker of kooien uitgeleverd kunnen worden.
Nee en dat is juist het kutte eraan, wat te doen nu? Afwachten tot er meer duidelijkheid is met de kans dat kooi producten niet geleverd gaan worden en vervolgens de hoofdprijs betaald voor een doos ( vergeleken met nu prijzen ) of nu alvast van alles bestellen als "alternatief " voor wat in bestelling staat in kooi met de kans dat wel alles uitgeleverd word met.kooi 😅
Dan word het wel erg erg veel

Als je er niet zeker van bent, volg de veilige modus en kies vanaf heden gewoon kooiloos! Er is nog zat keus en genoeg pareltjes zonder kooi te vinden! Veelal de '25 batch is kooiloos! Ik hoor het wel hoe het gaat lopen en tegen die tijd welke alternatieven er worden geboden! Wordt er een oplossing gevonden waarbij de restvoorraad wel uitgeleverd kan worden, dan is dat mooi meegenomen! Anderzijds heb ik gewoon een risk genomen en zal ik straks alternatieven moeten zoeken die mss duurder zijn geworden!

Wat zie je als een hoop speculaties dan?mischien de datum die ik wellicht verkeerd geïnterpreteerd heb uit de berichten? En waarom zou ik nu mijn budget uitgeven aan spul wat mogelijk niet geleverd gaat worden, én dan straks afwachten/hopen dat ik me geld terug krijg of dat ik een vervangend product krijg zonder eigen keuze? Ontmoedig niemand om te bestellen, wat ze willen maar voor mijzelf wacht ik liever even voorlopig 😉 ieder zijn ding en ieder zijn keuze 👍

• Like
Waarderingen: n4ck
Nee en dat is juist het kutte eraan, wat te doen nu? Afwachten tot er meer duidelijkheid is met de kans dat kooi producten niet geleverd gaan worden en vervolgens de hoofdprijs betaald voor een doos ( vergeleken met nu prijzen ) of nu alvast van alles bestellen als "alternatief " voor wat in bestelling staat in kooi met de kans dat wel alles uitgeleverd word met.kooi 😅
Ik sta er precies hetzelfde in wat dat betreft 😉

• Like
Omdat 80-90% van de producten zonder kooi is valt er genoeg te bestellen zonder enkel risico.. De bestellingen met kooi is inderdaad onzeker. Dat is afwachten hoe het verder gaat. In het slechtste geval zul je later in het jaar wat anders voor moeten bestellen (heb er zelf zeker meer dan 10+ besteld in kooi). Het kan zijn dat het duurder is maar kon vorig jaar in december ook gewoon nog een ICB bestellen voor 100.. Dus ik zie het allemaal niet zo somber in.

Komen nog mooie tijden aan! Ik laat ze niet mijn laatste jaar verpesten 😅

Ik sta er precies hetzelfde in wat dat betreft
Omdat 80-90% van de producten zonder kooi is valt er genoeg te bestellen zonder enkel risico.. De bestellingen met kooi is inderdaad onzeker. Dat is afwachten hoe het verder gaat. In het slechtste geval zul je later in het jaar wat anders voor moeten bestellen (heb er zelf zeker meer dan 10+ besteld in kooi). Het kan zijn dat het duurder is maar kon vorig jaar in december ook gewoon nog een ICB bestellen voor 100.. Dus ik zie het allemaal niet zo somber in.

Komen nog mooie tijden aan! Ik laat ze niet mijn laatste jaar verpesten 😅
Mijn uitspraak mbt het bestellen was ook puur én alleen gericht op de kooi producten, idd zat goed ongekooid verkrijgbaar én in bestelling staan maar de "oude" bekende toppers met kooi sla ik effe over en heb er zelf ook al wat in bestelling staan hoor 😉👊👍

• Like
Back
Bovenaan