Komende jaarwisseling vuurwerkverbod in heel Rotterdam

Het is nog niet helemaal zeker. VVD heeft gezegd als er een landelijk verbod komt op 'gevaarlijk' vuurwerk, trekt de VVD zich terug voor een totaal verbod in Rotterdam.

Ja mooi hè, gevaarlijk vuurwerk... Ben benieuwd wat voor definitie daaraan gehangen gaat worden. Bij verkeerd gebruik, waar het vaak om gaat, is al het vuurwerk gevaarlijk... ook cat. 1 :bonk:

Krom krom, men mag het wel kopen maar niet gebruiken :shocked: Aanbod is groot, her en der op de hoek van de straat te verkrijgen. Wordt het net zoals wietverkoop een soort van gedoogbeleid?

Hoe worden de winkeliers schadeloos gesteld, en ik zie en lees nu overal dat de importeurs al weer in China zijn voor het bepalen en kopen van het assrtiment van 2020 / 2021.... met welk gevoel zitten die daar dan??? Nederland de grootste afnemer, die nu vrij onzeker is geworden. Gevaar dat ze straks met een enorme voorraad blijven zitten wat allemaal voor gefinacieerd is.

Volgens mij is dit ook gewoon met goede objectieve argumenten aan te vechten bij de rechter. Dan kan er voor eens en altijd afgerekend worden met oogartsen, politica en burgers die niet weten waarover zij praten. Er moeten gewoon wat vuurwerk importeurs, de Vuurwerkvrouwen, BPN en de vuurwerkfederatie de handen ineen slaan en dit uitvoeren.

Volgens mij is dit ook gewoon met goede objectieve argumenten aan te vechten bij de rechter. Dan kan er voor eens en altijd afgerekend worden met oogartsen, politica en burgers die niet weten waarover zij praten. Er moeten gewoon wat vuurwerk importeurs, de Vuurwerkvrouwen, BPN en de vuurwerkfederatie de handen ineen slaan en dit uitvoeren.

Zo is het, hersenspoeling en omgedraaide wereld tot de max..

BPN de belangenvereniging waarvan? Wat een slappe hap is deze organisatie zeg. Verschrikkelijk gewoon.

Voorlopig lijkt een totaal verbod aankomende jaarwisseling van de baan in Rotterdam.
Deze Rotterdammer is daar gematigd positief over.

VVD: volledig vuurwerkverbod niet meer nodig door voornemen kabinet
De Rotterdamse VVD trekt haar steun in voor een vuurwerkverbod in de stad, als het kabinet inderdaad vuurpijlen en knalvuurwerk gaat verbieden, zoals is voorgenomen. Dat betekent dat Rotterdammers komende jaarwisseling toch licht vuurwerk mogen afsteken.

Antti Liukku 10-01-20, 15:25 Laatste update: 16:35
57
1
,,Dit is precies wat we wilden en altijd hebben gezegd’’, aldus VVD-leider Vincent Karremans. ,,We willen een einde aan gevaarlijk vuurwerk. Als het kabinet maatregelen neemt, is een totaalverbod in Rotterdam niet meer nodi
g.’’

Voorlopig lijkt een totaal verbod aankomende jaarwisseling van de baan in Rotterdam.
Deze Rotterdammer is daar gematigd positief over.

VVD: volledig vuurwerkverbod niet meer nodig door voornemen kabinet
De Rotterdamse VVD trekt haar steun in voor een vuurwerkverbod in de stad, als het kabinet inderdaad vuurpijlen en knalvuurwerk gaat verbieden, zoals is voorgenomen. Dat betekent dat Rotterdammers komende jaarwisseling toch licht vuurwerk mogen afsteken.

Antti Liukku 10-01-20, 15:25 Laatste update: 16:35
57
1
,,Dit is precies wat we wilden en altijd hebben gezegd’’, aldus VVD-leider Vincent Karremans. ,,We willen een einde aan gevaarlijk vuurwerk. Als het kabinet maatregelen neemt, is een totaalverbod in Rotterdam niet meer nodi
g.’’

Zou natuurlijk geweldig voor de Rotterdammers zijn!

Inderdaad. Ze wilden sws al een verbod op 'gevaarlijk' vuurwerk. Die NL knallers wordt vooral door jeugd gehaald. Ik gok dat er nu meer illegale knallers komen.
Dat is het gevaar . Kijk je moet je afvragen wat blijft er over ? Niet veel de romeinse kaarsen zijn weg de babypijlen . De matten en nu ook de rotjes.

Dit land is vanaf de eerste januari alleen maar bezig om een vuurwerkverbod in welke vorm dan ook voor elkaar te krijgen. Een totale hetze. Maar hoe zit het met al die figuren die het verpest hebben voor ons? Gaat daar ook nog wat mee gebeuren? Ben bang van niet.

Vergeet niet dat de jeugd straks dumbum cakes gaan demonteren om er niteaatjes en singleshots van te maken. En YouTube gaat hen er mee helpen....

En dan reden voor een totaalverbod.
Vind dat pyroteamdelft en aw en weet ik het wat alle films omtrend dat wel mogen verwijderen.
Door youtube is ook de nitraat heksenkring hype gekomen maar ja dan moet je the oftlerer aanspreken.
En dan nog massa explosie is helemaal in.
Vaak in woonwijken etc...steek dan verdomme slim af op een groot veld of lege parkeerplaats/industrieterrein.
Ik denk dat we gewoon de l#l zijn na aankomend oud en nieuw.

Back
Bovenaan