Koersk Display box

het pakket kost wat maar dan heb je wel wat .
maar of je het geld er voor over hebt licht aan je zelf .

Echt gaaf, zonde Lesli nodig vond om deze per twee te schieten.
Het oogt natuurlijk altijd beter om ze per twee of meer af te schieten. En dat is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ziet het er veel spectaculairder uit. Koop er dus twee als je het geld er voor over hebt. Met korting is dit een aantrekkelijke optie. In ieder geval voor mij.:wink:

Vooral die crackling cake zeg ik U tegen:P De rest is wat simpeltjes. En te samen vind ik t geen 200 euro waard. (Maar goed das alleen gebasseerd op t filmpje)

Ik ben toch erg blij dat ik deze besteld heb! geweldige doos.. verschillende effecten en een mooie afwisseling in kleuren en in het tempo.
Deze gaat het goed doen in de straat,

Door het nieuwe filmpje ben ik wel gaan twijfelen. Met name de 3e cake spreekt mij aan.
Kan je misschien beter voor de Kremlin los gaan. Ik vind de box ook minder presteren als eerst en dan met name de laatste cake. Hoop dat het bij de rest van de producten niet het geval is.

Idd op het vuurwerkplanet filmpje ziet hij er een stuk minder uit!
Daarbij komt dat Lesli er voor heeft gekoze (zoals het er nu voor staat) om vuurwerk stunters winkels zoals Orthen, vw helmond enz niet te leveren.
Dus deze box met een dikke korting scoren zit er waarschijnlijk niet in!
Dus al deze redenen doen muj beslissen dezen niet te nemen en voorals nog deze combi box lekker te laten staan!

Die laatste knalcake komt ook niet meer zo heftig over.:shocked:

Waren eerst 3 hele dikke salvo`s jammer hoor.

Het was gewoon te mooi om waar te zijn, deze box was een dikke 10 nu zou ik hem nog een 8 geven. Nu zijn de boxen van rubero ineens helemaal niet slecht!

Op de nieuwe video van Lesli komt die laatste cake toch heel wat minder uit de verf.

Helemaal mee eens, wordt er een demo geschoten blijkt het alsnog niet het product te zijn wat je op 28 december in huis haalt. Zeer slecht, jammer genoeg gebeurt dit niet alleen bij Lesli.

Back
Bovenaan