Knokke-heist 13-02-2010 Valentijnsvuurwerk

Bedankt voor het delen Bart, prima kwaliteit film ook. :D
Wat vond je zelf van de show?

VWF4live ook bedankt uiteraard, staat er goed op toch? Men mag blij zijn dat je je films deelt haha, excuses voor niet perfecte beelden hoef je nooit te maken he. :wink:

:bye:

VWF4live ook bedankt uiteraard, staat er goed op toch? Men mag blij zijn dat je je films deelt haha, excuses voor niet perfecte beelden hoef je nooit te maken he. :wink:

Maar toch baal ik er zelf ook van. Mensen mogen best wat verwachten van mijn films, gewoon zoals ze gewendt zijn, en dan valt bij deze film het geluid flink tegen. (vind ik zelf tenminste)

Thx Mike!! Over de show zelf: Ik vond het vuurwerk totaal niet op ritme van muziek geschoten, het was eigelijk meer vuurwerk met muziek. Maar desontdanks heb ik toch wel een leuk showtje gezien met dikke goudbommen die tot op de grond kwamen. Al met een een leuke avond gehad in Knokke en geen spijt gehad dat ik geweest ben.:)

Wij (Catherine, Aaron en ikzelf) waren er ook.
Ik vond het een mooie show, hoewel ik het gevoel had dat alles vorig jaar iets beter syncroon op de muziek was. We hebben veel mooie effecten zien voorbijkomen, maar ook een paar mindere. Het was zeker wel de moeite om de anderhalf uur te rijden voor deze kleine 20 minuten vuurwerk. En inderdaad, volgende keer een vuurwerkbril opzetten want ook ik voelde de residu op mijn gezicht vallen! :)
Natuurlijk heb ik het gefilmd, maar is nog aan het renderen.
De film volgt dus later.
Alvast een paar van de ruim 90 foto's die Aaron maakte van de show.
Eerste keer met de nieuwe fotocamera op de vuurwerkstand.
Ik vind ze zelf best goed ;)

DSC00098.jpg

DSC00101.jpg

DSC00116.jpg

DSC00126.jpg

DSC00133.jpg

DSC00144.jpg

DSC00160.jpg

DSC00164.jpg

DSC00169.jpg

DSC00171.jpg

DSC00179.jpg

DSC00182.jpg

Wat een geweld!!!

Ik vond de show behoorlijk rommelig en bombastisch. Er werd dan ook meer met
dan op muziek geschoten.
Ben ook niet zo een voorstander van de gekozen muziek maar dat hoort er nu
eenmaal bij. Ik heb overigens wel een aantal mooie producten voorbij
zien komen waaronder de Multiflashes van Vaini(als het aan mij ligt mag er na elke show 10 cm. Italiaans plastic op het strand liggen) en de gouden kamuro bommen
(diadem ora fleurs) van Bonbridge. Prachtige shells.
We moesten af en toe een stapje op zij doen van wege de fall-out.
De buizen iets meer naar zee richten had geen kwaad gekund.
Ook nog een paar mooie blokken gezien, deze werden dan ook massaal gebruikt.
Verder heb ik ook nog een paar hele slechte shells gezien waaronder de
Red peonys-harde burst en 6 sterren per bom. Waarschijnlijk oude knarren
uit de oude doos! Met zulke shells stuur je regelrecht aan op een
echtscheiding tijdens Valentijn!! En ja, dat blok dat op de linker post een
eigen leven ging leiden, tja dat kan iedereen overkomen.
De finale was behoorlijk intensief en af, al was het wel jammer dat de
muziek bleef doorlopen. Of 250 extra saluuts.....

Al met al had ik er meer van verwacht dus geef ik de show een 6,5.

Hèhè, eindelijk is het gelukt mijn film ook online te krijgen.
Had een paar probleempjes met Vimeo, maar hij staat er!
Ik stond er voor mijn gevoel te dicht bij omdat ik niet de hele breedte er op kreeg.
Dat doe ik volgende keer anders.

Graag reacties.

Laatst bewerkt:
Ik vond de show niet slecht. Het ging inderdaad met de muziek mee in plaats van op muziek. Ik heb begrepen dat de show manueel werd geschoten. Met manueel bedoel ik lijn per lijn (met de chronometer)en niet digitaal (computer). Met dit in gedachte vind ik de show wel geslaagd. We zijn wel gewend dat Hendrickx echt op de muziek schiet, maar dit is weer eens iets anders. Spijtig dat de muziek verder liep na de finale. Er was een communicatiefoutje tussen de DJ en de vuurwerkmaker. Op de cd van de vuurwerkmaker waren de laatste 10 seconden van de muziek zeer zacht, maar op de avond zelf was deze wel goed hoorbaar. Daarom was het vuurwerk 10 seconden eerder gedaan dan de muziek. Eigenlijk moest men de muziek couperen na de salutes. Klein foutje, jammer.

Heren filmers en fotograven: hartstikke bedankt voor jullie prachtige bijdragen.
Ik heb een lange en mooie show gezien, maar het kippenvelgehalte ontbreekt.
Ik vind de muziek goed gekozen, maar te overheersend en niet altijd synchroom met het vuurwerk.
Leuk dat Hendrix muziek van de pas overleden Ramses Shaffy verwerkt in zijn show, en natuurlijk mag Raymond van het Groenewoud als nationale Belgische trots niet ontbreken.
Mijn favoriete gedeelte van de show is het thema op de muziek van Joe Cocker, hier krijg is dus wel kippenvel van. Prachtig goud, rustig geschoten, heel mooi gedaan.
Als we dan toch cijfers aan het uitdelen zijn geef ik een 7,9. :p

Nou ik heb me vandaag eens de tijd gegund de video te kijken van Jack. Door omstandigheden was ik er nog niet aan toe gekomen.

Wat een tegenvaller zeg vergeleken met vorig jaar... Vorig jaar straalde de show zeker romantiek uit, en vervulde het het idee van Valentijn naar mijn idee erg goed.

Helaas

De muziekkeuze vond ik niet zo leuk.. hadden wel wat toeganklijkere en vrolijkere valentijn nummers mogen zijn. Net als vorig jaar.

Ook zoals pirico zegt, het was meer een show met muziek maar niet op muziek.

Conclusie: Vorig jaar was veel beter.. erg jammer..

Back
Bovenaan