Bedankt voor de foto's en films heren, leuk om het zo toch mee te kunnen maken. Stond heel wat opgesteld en dat was op film ook wel duidelijk te zien, het is goed losgegaan daar in Knokke zeg.

Heb een keer wat meer tijd haha, zal weer eens een uitgebreide review geven Jack.

Eerste nummer; verschrikkelijke muziek, zou verboden moeten worden, maar gelet op het schieten, was dat wel goed gedaan. Mooi dat vele goud en blauw, dat maakt het nummer wel weer goed haha.

Tweede nummer; lekker rustig, constant gouden effecten, langdurige effecten, pasten er perfect bij en ook hier weer goed geschoten, kwam regelmatig erg mooi uit.

Derde nummer; volgas met crackling en heldere peonies en crossettes, hele overgang na het vorige nummer, maar prima keuze, ramde lekker door!
Vierde nummer; 2.5 minuut irritatie, afschuwelijk nummer haha, ook het vuurwerk was niet echt interessant. Is leuk voor even dat falling leaves en glittering/blinker (kies maar haha), maar duurde zo toch echt te lang, verveling van 2 minuten en irritatie aan de muziek, nee, jammer.

Vijfde nummer; erg rustig begin, past er wel bij, overigens waren die rode effecten in het begin onwijs slecht, enkel de burst klonk wel aardig.

Kwam al snel wat meer tempo in, was goed, verder gewoon leuk geschoten. Snap echter die harde crackling niet in dit nummer, vond ik er niet echt bij passen ondanks dat de blokken op zich erg goed zijn.
Zesde nummer; meteen weer takkemuziek, gadverdamme, Franse taal....

Maar goed, het vuurwerk zelf; érg vet die knalbakken met groene mines, rode tail en ti-boeketjes, super! Dan nog even volgas met die chry-crackling gaan blaffen, helemaal goed, had zelfs nog wat harder gemogen zodat de muziek helemaal niet meer te horen zou zijn haha, maar vind die wolken van crackling echt super! Tot slot nog even wat mooie crossette-bommen erbij, hatse, mooie afsluiting.

Zevende nummer; passend Valentijnsnummer en daar kan wel wat leuks mee gedaan worden.

Begin met blokjes, staat er links een maandagmorgen-blokje hehe, daar was flink mee geknoeid, niet eens het goede effect en veel op de grond. Mooie gouden bommen erboven, altijd goed haha, op een gegeven moment dahlia's, maar waren dit nou candles ofzo? Schoten nogal ongelijk zoals wel vaker met candles, ook was er rechts bij het eerste schot een verkeerd kleurtje.

Leuk gedaan daarna met wat bommen op de muziek ingespeeld met die crossettes. Vervolgens even fijn wat peonies pompen, waren dit volledig blauwe of zie ik daar nou wat paars bij zitten?

Tot slot nog even een afsluitende finale, niet echt denderend en ik zou voor de kleuren rood, zilver en goud zijn gegaan, maar het was nu wat bonter. Vond de finale wat zwakjes, vond het geen climax van de show.
Al met al een prima show geweest, complimenten aan de heren die er aan hebben gewerkt!
Jack, was het geluid anders ingesteld? Vond de bursts érg gedempt, mag van mij wel wat meer galmen.