Knistern Blumen

Goed dat hier een video van is, had deze namelijk meermaals in bestelling staan, maar de uitwerking is fors minder dan de demo zeg. De crackling komt nu niet zo mooi breed over, ook minder fel. Nee, dit is hem toch niet wat mij betreft met meer tegelijk, dan zoek ik toch liever weer wat anders voor die waarde.
Al wil ik deze wel 1x proberen om zelf te ervaren. :wink:

Lijkt inderdaad een stuk minder dan op de demo. Toch vind ik het moeilijk beoordelen via 1 film, hoop nog meer films tegen te komen. Ook ik had deze cake besteld en keek er erg naar uit.

De effectgrootte lijkt inderdaad wat tegen te vallen zo op film, maar doordat het effect wat geclusterd wordt komt de originele uitwerking wel goed tot zijn recht. Wellicht niet meer de topper om per meerdere te schieten, maar wel een ontzettend sierlijk cakeje om even van te genieten.

Dit is inderdaad even wat anders dan dat ik nog in me gedachten had. Lastig, in meervoud gaat hij er niet snel meer komen denk ik.

Kwam zojuist nog een ander straatfilmpje van de Knistern Blumen tegen. Vind hem op onderstaande film al iets beter overkomen als op de film van Pyro-Kreis Heinsberg. Wel ben ik echt minder enthousiast dan tijdens de demo. Daar riep ik meteen: die moet er zeker komen. Wat een schitterende effectencombinatie!

Ik vind het nog steeds een toffe effectencombinatie. Met name de dahlia sterren met crackling tips spreken mij erg aan en heb ik nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk. Wel is het crackling effect bij de rood/groene boeketten erg mager. Ondanks dat wil ik deze wel graag live bewonderen in de straat. Ik wil elk jaar toch minstens 1 cake met een vernieuwend effect of combinatie en zodoende staat deze nog wel op de wensenlijst.

Rubro heeft deze cake ook doorgeschoven naar Belgie... daar kost ie meer dan €30,00 �� (hoe hebben ze zich zo voor de gek kunnen laten houden)

Maar het vuurwerk in België gaat veel harder! En is veel mooier! Kost ook nog eens veel minder dan in Nederland!!!one!!één!1

Maar het vuurwerk in België gaat veel harder! En is veel mooier! Kost ook nog eens veel minder dan in Nederland!!!one!!één!1
De Belgen hebben gewoon goed opgelet hoe de Nederlande burger zich nu al jaren laat naaien en alles braaf slikt. Kan het ze niet kwalijk nemen, hoe wrang dan ook.

Gekocht voor het aparte effect. Na wisselende reacties te hebben gelezen vond ik hem alleszins mee vallen. Vond het een lekkere cake. Leuke kleurtjes ook. De wind had er wel vrij veel vat op, waardoor het geheel wat rommelig werd.

Back
Bovenaan