Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar is dat duidelijk?
50mm mine in een box is wel wat anders dan losse single shots met buratlading van welk kaliber dan ook
Nu duidelijk is dat ze niet meer verkocht worden vanaf 2018 (Edit: niet dus) vraag ik me af of het wel of niet slim is om in te slaan.
De vraag is namelijk, worden ze ook verboden? Of alleen niet meer verkocht.
Ik ga er stiekem van uit dat ze niet wettelijk verboden zullen worden, dan moeten de grote singleshots er namelijk ook uit en dat willen de importeurs vast niet.
De al dan niet doorgaande uitsluiting, verbod, of hoe ze het ook gaan noemen gaat over de kleinere single shots. Denk aan de Sick6, King of Thunder, Cool Bastards, China Thunders, Thunderking, Jumbobox, enz. Die zouden dan gaan verdwijnen. Hiervoor in de plaats komen juist de grotere versies. Het is dus absoluut NIET zo dat alle single shots zouden verdwijnen.
Sommige Importeurs hebben hier al op ingespeeld zoals vorig jaar Vuurwerktotaal met de Single Shot en Vuurwerkmania met The Junk. ZENA NL is dit jaar gekomen met de Single Shot 1.0". De grootte is natuurlijk een duidelijk verschil maar ook de inhoud. Elke single shot heeft echt een effect. En de prijs is duidelijk anders. Waarbij je al gauw aan 1 tot een paar Euro per stuk zit, duidelijk duurder dan 100 stuks voor een tientje o.i.d., waardoor de hoop/verwachting er is dat er minder mee gekl##t gaat worden en ze gewoon afgestoken worden op de manier zoals het bedoeld is.
Maar ik lees nergens dat deze al verboden zijn, en of het verbod is om in het bezit te hebben of verbod om verkocht te worden..... vindt de titel van deze topic discutabel.
Zoals op pagina 10 of 11 al vermeld; het gaat om een voornemen waar de BPN nog onderzoek naar doet. Niets meer, niets minder.
Heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat de thunderkings in ieder geval volgend jaar nog verkocht worden
Misschien al eens geopperd, maar is het voor de importeurs geen optie om een vergelijkbaar effect in een mini-cake te stoppen met 3 of 4 schoten? Kunnen de liefhebbers toch voor een nette prijs lekker blijven knallen, maar zal de verleiding om ze ondersteboven, horizontaal, uit de hand of hoe dan ook anders te schieten een stuk kleiner zijn...
Krijg je weer dat ze omvallen bij die aantal. Of ze moeten er een stevig plankje onder zetten uiteraard.
Er bestaan overigens al van zulke cakes, bijvoorbeeld Secret-Salvo, wel all in once. Dingen zijn aardig leip ook trouwens![]()
Krijg je weer dat ze omvallen bij die aantal. Of ze moeten er een stevig plankje onder zetten uiteraard.
Er bestaan overigens al van zulke cakes, bijvoorbeeld Secret-Salvo, wel all in once. Dingen zijn aardig leip ook trouwens![]()
Heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat de thunderkings in ieder geval volgend jaar nog verkocht worden