(Kleine) Singleshots per 2018 eruit.

Ik ben bang als dit zo doorgaat, dat het grote gevolgen met zich meebrengt.
Waar gaan kwaai jongens nu mee spelen? Met grotere potten, lekker op zn kant de straat op schieten?
En dan? Juiste moment voor vuurwerkverbod? Ze moeten beseffen dat er altijd mensen zullen zijn die verkeerd met vuurwerk omgaan. Beste is om klein spul te behouden zodat er van het grote segment afgebleven wordt, betreft stunten met vuurwerk.

Gestunt zal er helaas altijd worden. Maarcer worden veel minder grote potten verkocht dan klein spul. Dus dat is sws al incident reductie. Plus die dingen worden overal in gegooid dus qua vervuiling ook beter. Ik denk niet dat men nu ineens boxen in de sloot gaat gooien

Gestunt zal er helaas altijd worden. Maarcer worden veel minder grote potten verkocht dan klein spul. Dus dat is sws al incident reductie. Plus die dingen worden overal in gegooid dus qua vervuiling ook beter. Ik denk niet dat men nu ineens boxen in de sloot gaat gooien

tja buiten dat zijn boxen ook duurder.

Ik heb op de Instagram pagina van Katan gezien dat zij niet stoppen met het verkopen van singleshots. Kan dit kloppen dat leveranciers mogen kiezen of ze het blijven verkopen? Of is het klinkklare onzin?

Ik heb op de Instagram pagina van Katan gezien dat zij niet stoppen met het verkopen van singleshots. Kan dit kloppen dat leveranciers mogen kiezen of ze het blijven verkopen? Of is het klinkklare onzin?

Kijk, er is voor zover ik weet formeel nog steeds niks besloten. Wel ligt er een initiatief vanuit de BPN waar Katan tegenwoordig ook bij aangesloten is. Maar een officieel verbod of uitsluiting van deze artikelen is nog niet rond. Als dat wel doorgaat lijkt het mij sterk dat Katan daar dan als BPN-lid niet aan mee gaat doen. Overigens hebben we inmiddels 9 pagina's volgeschreven in dit topic over iets wat "misschien" gaat gebeuren. Voorlopig is er nog helemaal niks veranderd t.o.v. vorig jaar maar er bestaat dus wel een reële kans dat er volgend jaar iets gaat veranderen. En met het oog daarop kan het verstandig zijn om daar alvast rekening mee te houden in je bestelling(en) voor dit jaar... :wink:

Kijk, er is voor zover ik weet formeel nog steeds niks besloten. Wel ligt er een initiatief vanuit de BPN waar Katan tegenwoordig ook bij aangesloten is. Maar een officieel verbod of uitsluiting van deze artikelen is nog niet rond. Als dat wel doorgaat lijkt het mij sterk dat Katan daar dan als BPN-lid niet aan mee gaat doen. Overigens hebben we inmiddels 9 pagina's volgeschreven in dit topic over iets wat "misschien" gaat gebeuren. Voorlopig is er nog helemaal niks veranderd t.o.v. vorig jaar maar er bestaat dus wel een reële kans dat er volgend jaar iets gaat veranderen. En met het oog daarop kan het verstandig zijn om daar alvast rekening mee te houden in je bestelling(en) voor dit jaar... :wink:

Wat we kunnen samenvatten als....
Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker. :wink: :blink:

Klopt...er is een initiatief binnen de BPN idd....maar die wordt al niet door heel BPN gesteund...

Dus wat er uiteindelijk wordt besloten is zeer onzeker en voorlopig veranderd er niets. Ben erg benieuwd wat hier uit zal komen iig.

Ik schiet alleen op kleiduiven.

Nee man, ik neem jou niks kwalijk.

Is het niet gewoon een marketingstruc.
Gewoon een gerucht verspreiden dat de single shots er uit gaan.
En hoppa cashen maar.

Dat lijkt me niet, Singleshots is niet echt een product waar een groot winst mee behaald word.
Zeker niet met de bullpacks van tegenwoordig, al worden er natuurlijk wel enorme hoeveelheden afgenomen.

Al moet ik je niet algeheel ongelijk geven, Kinderen komen vaak voor de shocks, en er word vaak wel wat bijbesteld, het is een soort lokkertje.

Maar of de branche er nu echt aan zal lijden mochten deze verboden worden ? ik denk het persoonlijk niet.

al zal het voor de kids wel een enorme dumper zijn.

Geeft niks dat ze eruit gaan althans wat mij betreft en dan mogen ze van mij ook nog de goedkope meter pakketten er uit gooien met dat omwaai vuurwerk.

Geeft niks dat ze eruit gaan althans wat mij betreft en dan mogen ze van mij ook nog de goedkope meter pakketten er uit gooien met dat omwaai vuurwerk.

Jij ben geak:wink:
Dat laatste stukje nostalgie in nl mag van mij nog wel ff blijven hoor!
Weg waaie geen last van.
Gewoon klemmen tussen 2 stenen

Back
Bovenaan