Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens in welke map deze staat.Ik heb deze box ook besteld, is deze al compound of moet je deze zelf doorlonten?
Even bellen misschien?Haal je de kooi eraf, overal klei en stijglading in de doos... de buitenste cakes hebben flinke tikken gehad en sommige stoppen zijn kapot. Denk dat we deze maar niet moeten afsteken... ritje terug naar de winkel zit er niet in, ivm geen vervoer...
Bekijk bijlage 51998
Bekijk bijlage 52000
Bekijk bijlage 52001
Deze is zoveel mooier in ''reallife'' dan op de meeste filmpjes.
Als ze de 3 á 4 sec. tussen de cakes eruit krijgen wat bij deze compound wel erg opvalt dan is dit voor mij echt een topbox! Deze box komt ook als eerste op de lijst van volgend jaar.
Het enige wat ik kan bedenken dat ie minder aandacht krijgt als de transbomber is dat ie over het algemeen iets duurder is.
Ik kwam een filmpje tegen van deze bak. Wat een geweldenaar is dit! Totaal ondergesneeuwd eigenlijk. Hij is gebaseerd op de Transbomber maar de boeketten zijn veel voller en de waaier en finale cake zijn ook echt heerlijk, veel sierlijker dan de brocade cakes van de Transbomber.
Misschien vind ik deze zelfs mooier dan de Oman van Vulcan en dan is ie nog betaalbaarder in de freakacties.
Hier vallen de pauzes dan weer enigzins mee, of heb je er wat aan gedaan? Twijfel voor deze dit jaar, hij staat bij sommige zaken voor een mooie prijs te koop, alleen die pauzes vind ik echt jammer bij zo'n box, net alsof die even hapert ofzo
Zit er nog steeds zo’n los plankje bij voor onder de waaier, zoals bij de eerste versie?
Grappig, ik ben vanmiddag ook bij Loots geweest. Was gezellig druk, ook veel vaders die met hun kinderen vast stookspul haalden. Goed om te zien dat het echt leeft nog bij veel mensen!!Deze bij Loots meegenomen vandaag. De lonten lijken al best goed door verbonden. Misschien dat ik er voor de zekerheid nog wat snellont tussen plak. Het verbaasde me dat deze niet in een kooi zat zoals andere boxen die ik haalde wel zaten.
Grappig, ik ben vanmiddag ook bij Loots geweest. Was gezellig druk, ook veel vaders die met hun kinderen vast stookspul haalden. Goed om te zien dat het echt leeft nog bij veel mensen!!
Haha nee ik heb enkel het ecchi assortiment opgehaald bij loots. Heb nog een aantal compounds staan dus paar losse cakes erbij altijd goed. Ja was lekker druk voor de vrijdag.Was jij de persoon die toevallig 4 keer moest lopen met spullen?
De jackhammer ging erg hard bij Loots. En ja, veel ouders met kinderen die boodschappen kwamen doen![]()