King of town

Als je kijkt naar de tekst op de doos zijn het dus 3 compounds. (3 compounds met 6 cakes per compound)
Vantevoren lonten vrijmaken en ter plekke op straat met een tyrapje aan elkaar zetten.

Maar er mag maximaal 2kg kruit in een compound verwerkt worden dus deze box kan maximaal 6kg kruit bevatten in die berekening. Of is deze op goed geluk door de keuring gekomen met 6x500 gram kruit per compounddeel?

Zijn er nog meer mensen die deze hebben?? Bij mij zitten er 3 dozen in maal 6 cake’s. Maar geen compound

Hier was ik dus al bang voor.. 'compound' gaan ze te pas en te onpas gebruiken omdat het zo populair is.
Wordt een flinke doorluntklus dan.. Kan je aan de cakes wel zien welk effect ze hebben?

erg prijzig ja en geen compound erg veel werk persoonlijk vind ik dat er betere boxen in om loop zijn en als je als freak een beetje goed in koopt kun je zelf dit soort mega boxen ook zelf samenstellen en maken naar eigen smaak
deze is puur om de gewone consumment aan te trekken
veelste duur voor wat je krijgt

jezus wat een bakbeest is dit zeg, alleen 599 euro zou ik hier nooit aan uitgeven, voor dat geld kan je de hele serie van gardenparty en smashboxen kopen... dan had ik het wel geweten.

Heb deze bak mogen afschieten in een vuurwerkshow. Beide kanten tegelijk aangestoken, was een mooi spectakel en duurde 3 minuten ofzo. Heel eerlijk kan ik het niet beoordelen omdat we een aantal cakeboxen tijdens deze afstaken. Wel heeft mijn voorkeur om losse cakeboxen te kopen met goede effecten, dit was niet echt een wow effect alleen in de kwantiteit :)

Ik dacht dat deze zou bestaan uit compound cakes. Voor dit geld kan je meerdere compounds kopen en hoef je niks door te lussen. Zou dit persoonlijk nooit kopen.

Ik heb deze gehad en het was een vermakelijke doos. Doorlonten is wel ff een klusje en het geheel had van mij wat sneller gemogen. Ik raad m aan voor een buurtpakketje (Als je weer snel aan de pilsjes wilt)

Back
Bovenaan