King of town

Volgens mij moet je m inderdaad nog zelf doorlussen.

Ik ga deze wel halen.

Ja ik neem aan dat het een stuk of 5 á 6 compounds zijn die je aan het einde doorlust naar de volgende. Heb via Facebook aan Cafferata wat vragen gesteld over deze box (diameteter, kooi etc.) maar nog geen reactie ontvangen..

Ben sowieso benieuwd of alle compounds in 1 grote doos zitten waar ze allemaal naast elkaar in passen. Anders wordt het rommelen op straat:rolleyes:

Ow is het geen twee halen en 1 betalen dan :P

Dan wacht ik maar af op een winkel met een happy hour :angel:

Maar even serieus, de box heeft zeker mooie grote effecten en technisch goed uitgewerkt. Echt Cafferata vuurwerk. Sowieso jammer dat ze deze op twee posten schieten, en dan de onderlinge afstand best heel klein houden.

Dat ze twee boxen tegelijk schieten, proberen ze hiermee aan te tonen dat alle boxen hetzelfde presteren?

:shocked: Lees ik dit nu goed?! 65 kg!

Ja lees je goed ik dacht ook al dit kan niet je mag max 25 kg vervoeren in je auto ( en ja voor een vuurwerkfreak is daar al moeilijk aan te houden )zo werken de dealers mee aan een vuurwerkverbod als dit zo doorgaat.
En compound wordt er vermeld kan niet geloof me maar

Die gek moet er € 599 voor over hebben �� en is ie mooi nou valt vies tegen

Al gezien voor 349 euro. Dan is het toch een ander verhaal. Nog geen 20 euro per maximaal gevulde cake. Ik vind er echt unieke en mooi uitgewerkte effecten tussen zitten. Ik overweeg hem dus nog steeds, eerst demo afwachten.

Toch vraag ik mij af hoeveel van deze krengen überhaupt door de importeur uit China zijn gehaald en hoeveel er uiteindelijk dit jaar daadwerkelijk wordt verkocht...

Deze box word in 3 delen geleverd heb het gevraagt aan me dealer maar helaas ook te horen gekregen dat er niet veel Cafferata spul word geleverd.. heb zelf de lijst gezien met wat die allemaal niet krijg staan wel aardige wat dingen op :sad:

Deze box word in 3 delen geleverd heb het gevraagt aan me dealer maar helaas ook te horen gekregen dat er niet veel Cafferata spul word geleverd.. heb zelf de lijst gezien met wat die allemaal niet krijg staan wel aardige wat dingen op :sad:

Dan heb je 3 compounds van 3 kilo en dat mag niet.. dus je zou zeggen dat het minimaal 5 compounds zijn.

Al gezien voor 349 euro. Dan is het toch een ander verhaal. Nog geen 20 euro per maximaal gevulde cake. Ik vind er echt unieke en mooi uitgewerkte effecten tussen zitten. Ik overweeg hem dus nog steeds, eerst demo afwachten.

ben ik wel benieuwd waar je hem hebt gezien voor 349 euro

In deze box zit ongeveer alles wat met consumentenvuurwerk mogelijk is! Die eerste cake is alleen al geweldig.. Snap alleen die 3 delen in combinatie met 9 kilo nog niet..

Back
Bovenaan