King of town

Volgens mij was het enigste doel om gewoon de grootste en duurste cakebox van Nederland te hebben.

Lijkt wel een box gemaakt anders voor winkels die geen zin hebben om zelf een finale te bedenken en dus deze box dan maar gaan afsteken om toch een soort finale te hebben, al mist het elke vorm van logica.

Duur, wel mooi, maar t voelt niet aan als een geheel en na 3 minuten of zo word je t echt zat.

Tja ondanks de chaos zitten er wel aparte effecten tussen, maar 600 euries voor 450 schoten is nie best nie en imo veel te duur.

Tja, wat moet ik hier nu van verwachten? 65kg, 3 mensen ophalen en dan ook nog eens 600 euro. Pfff, aardig aan de prijs. Zoek liever een paar mooie cakes uit er zijn er zat om er een mooie show van te kunnen maken.

Ik heb hier maar gemengde gevoelens over weet je .
Ten eerste je bent 600 euro kwijt !!!!!
deze bak duurt 7 minuten en ze proberen dat hoge bedrag nog een beetje te onderbouwen daar hem op twee posten te schieten .
Okey je mag dan wel geen keuze stress meer hebben ,maar ik trap daar niet in .
Als je er van uit gaat dat dit ding 7 minuten duurt zou de leek er nog met wat lap werk er voor kunnen kiezen .
Maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is weet je gewoon dat je besodemietert wordt .
Misschien dat ik deze bak los zou schieten maar verder komt hij ook voor geen enkele conditie in huis .

is echt weer wat voor cafferata
een belachelijke prijs
daar hebben ze er wel meer van bij cafferata
volgens mij hebben ze er ook 1 van rond de 360 euro
die bestaat al een paar jaar ook zo belachelijk duur en niks bijzonders
terwijl ze hele leuke potten hebben van cafferata die een mooie uitkomst hebben

toch jammer
kan me niet indenken dat dit nou de cakebox van het jaar gaat worden

Dit komt ook bij mij een beetje over van, kijk, wij van cafferata hebben de allergrootste cakebox!!! Moet je kijken wat je zelf voor dit belachelijke bedrag kan samenstellen. Plus de vraag wat al eerder is benoemd, wie willen ze bereiken met deze box? Wij stellen heel graag zelf een showtje samen voor dit bedrag en de gemiddelde consument zal t al gauw te duur vinden. Is die eer van de grootste cakebox hebben zo belangrijk?!?! Maak er meer kleine boxen en cakes van en je bereikt een veel groter publiek omdat het dan betaalbaar blijft. Echt jammer, want cafferata heeft echt waanzinnig mooie vuurwerk producten in hun assortiment. Dit haalt de professionaliteit ven het bedrijf voor mij persoonlijk een stukje naar beneden.

Kijk! De grootste cakebox!!! maar niemand die hier voor zou kiezen of niet kan betalen.

Wel maximaal gevuld per schot. Waar andere importeurs met dit soort cakeboxen blijven steken op 11-12 gram per schot. Maar dan nog 400 a 450 zou ik redelijker vinden.

Wel maximaal gevuld per schot. Waar andere importeurs met dit soort cakeboxen blijven steken op 11-12 gram per schot. Maar dan nog 400 a 450 zou ik redelijker vinden.

Gezien voor 419 euro. Over de prijs is het voldoende gegaan in dit topic, maar nu dan over de inhoud van deze box. Ik zie toch unieke effecten langskomen met het ring-effect, spinning to white blink, diverse ghost-effecten, double gold en spinning gold. Als ik puur daarnaar kijk, toch een leuk samengestelde box met eigen accenten.

deze bak duurt 7 minuten // door hem op twee posten te schieten

Ow is het geen twee halen en 1 betalen dan :P

Dan wacht ik maar af op een winkel met een happy hour :angel:

Maar even serieus, de box heeft zeker mooie grote effecten en technisch goed uitgewerkt. Echt Cafferata vuurwerk. Sowieso jammer dat ze deze op twee posten schieten, en dan de onderlinge afstand best heel klein houden.

Gezien voor 419 euro. Over de prijs is het voldoende gegaan in dit topic, maar nu dan over de inhoud van deze box. Ik zie toch unieke effecten langskomen met het ring-effect, spinning to white blink, diverse ghost-effecten, double gold en spinning gold. Als ik puur daarnaar kijk, toch een leuk samengestelde box met eigen accenten.

Zit volgens mij ook nog soort bow-ty effect in. Maar dat ring effect is echt vet zeg. Daar mogen ze wel een aparte cake van maken. Er is wel zoiets, maar dit is veel beter uitgewerkt! Verder, tja deze box zal ik nooit kopen.

Back
Bovenaan