King of Blue

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: L003
Artikelnaam: King of Blue
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 299 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Gold palm with blue stars
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

katan_2019_king_of_blue.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk presteert deze net als op het filmpje, ik heb hem in ieder geval besteld want ik vind hem vet wreed.

Ik vind het zo irritant als er andere geluiden op film staan... je hoort vooral de crackling op de achtergrond en kan amper inschatten hoe de burst zal zijn.

Wat een prachtige cake. Hopelijk komt het blauw er net zo goed uit als op de film. Hier gaat hij per 2 de lucht in!

Ik vind het blauw echt schitterend in deze. En zeker voor de prijs zeker een om uit te proberen!

Deze kon ik ook niet laten staan voor €12.50. Ben benieuwd ...

Dat is geen geld nee, alleen lijk het me sterk dat je dit krijgt met 25mm. Zelfs menig 30mm blok heeft niet zulke uitwerkingen. Maar voor dat geld kan je zeker een gokje wagen.

Dat is geen geld nee, alleen lijk het me sterk dat je dit krijgt met 25mm. Zelfs menig 30mm blok heeft niet zulke uitwerkingen. Maar voor dat geld kan je zeker een gokje wagen.

Ligt bij deze blokjes echt aan de burst. 25 mm kan je echt al veel mee. Als het maar niet te hoog gaat.
Kijk maar naar alle topcakes van vroeger. Royal is een goed voorbeeld.

Ik hoop dat Katan zich kan bewijzen dit jaar. Ook met de special series. Op papier en beeld allemaal toppers. Ik ben benieuwd of ze dit rond krijgen en vast kunnen houden.

Ligt bij deze blokjes echt aan de burst. 25 mm kan je echt al veel mee. Als het maar niet te hoog gaat.
Kijk maar naar alle topcakes van vroeger. Royal is een goed voorbeeld.

Ik hoop dat Katan zich kan bewijzen dit jaar. Ook met de special series. Op papier en beeld allemaal toppers. Ik ben benieuwd of ze dit rond krijgen en vast kunnen houden.

Ja wel, dat had je vorig jaar ook met de Limited Edition 3 van Evo. Die was ook erg dik voor 25mm. Maar je ziet ook aan de boeketten dat ze te gevuld zijn voor die 12 gram per shot. Maar we gaan het zien op een demo in december.

Maar je ziet ook aan de boeketten dat ze te gevuld zijn voor die 12 gram per shot.

Dat idee heb ik ook wel. Als ze iets minder vol zijn is het alsnog wel goed voor het geld. Ik hoop zelf vooral op een goede burst bij zulke cakes, een paar tegelijk en de lucht is vol voor relatief weinig.

Back
Bovenaan