King of Blue

Bovenstaande gevonden op FB. Dit is de demo. Weet niet hoe ik de video in het bericht moet plakken. :)

Bovenstaande gevonden op FB. Dit is de demo. Weet niet hoe ik de video in het bericht moet plakken. :)

rechtermuisknop op de video klikken, link kopieren, en wanneer je hier een reactie plaatst, kan je de video heel makkelijk invoegen bij het filmstrip icoontje.

*let wel op, videos van facebook lijken een afbeelding, maar als je er op klikt, speelt die ze af :)

Klik op de foto hieronder, voor de video :)

Deze cake al op 2 november besteld bij Vuurwerkland-Steenbergen. Deze ook al niet gekregen!

Ik keek ontzettend naar uit!

Geen vervanger! :mad:

Je hebt niet echt mazzel gehad man :(. Dankzij jouw ervaring zal ik daar ook niet zo snel bestellen.

Niet helemaal eerlijk tegenover de winkel. Zij zijn ook maar afhankelijk van wat ze aangeleverd krijgen vanuit de importeur. Volgens mij zijn importeurs nog altijd meer verantwoordelijk voor het logistieke gedeelte dan de winkels m.b.t. bevoorrading van de bunkers. Orders uitdelen in de winkel is natuurlijk een ander verhaal, maar ik ben er van overtuigd dat ze dat volgend jaar ook anders aan gaan pakken.

Niet helemaal eerlijk tegenover de winkel. Zij zijn ook maar afhankelijk van wat ze aangeleverd krijgen vanuit de importeur. Volgens mij zijn importeurs nog altijd meer verantwoordelijk voor het logistieke gedeelte dan de winkels m.b.t. bevoorrading van de bunkers. Orders uitdelen in de winkel is natuurlijk een ander verhaal, maar ik ben er van overtuigd dat ze dat volgend jaar ook anders aan gaan pakken.

Maar meestal is het toch zo dat een winkeliers meer verkoopt dan vooraf inkoopt en er dan bij de importeur achter komt dat het helemaal niet in die hoeveelheid bijbesteld kan worden. De klant de dupe en de winkeliers zeggen dat de importeur niet voldoende heeft uitgeleverd.
Als de winkelier op tijd voldoende inkoopt en niet meer verkoopt dan dat er op papier is ingekocht, kan het bijna niet mis gaan.

Prachtige cake voor dat geld! Effect blijft niet echt lang hangen maar daar is de prijs ook wel naar, gewoon goed.

Ik heb hem geschoten, maar ik kan hem mij niet meer voor de geest halen. Dus dan heeft hij niet echt indruk gemaakt lijkt mij haha. Aan de andere kant was hij ook niet super slecht, anders had ik dat dan weer wel geweten aangezien ik geen een super slechte cake had.

Helaas is die van mij zowel via de hoofd- als reservelont niet afgegaan. Echt balen!

Ik had ook de flower power en strobe attack, due waren erg dik!!

Back
Bovenaan