King of Blue

In tegenstelling tot in Zoetermeer is hij gisteren in Pijnacker wel enkel geschoten. Blijf erbij dat ik het een top cake vind voor die 12 euro waar hij voor in bestelling staat.

Tempo is wel flink omlaag in dit laatste filmpje. Nieuwe batch ?
Overigens geen probleem met deze mooie boeketten !

Tempo is wel flink omlaag in dit laatste filmpje. Nieuwe batch ?
Overigens geen probleem met deze mooie boeketten !

Dat viel mij gisteren inderdaad al op. Moet zeggen dat dit tempo mij persoonlijk meer aanstaat. Die andere schiet bijna in salvo's, maar heeft dan iedere keer een pauze tussen de 5 schoten in. Bij deze versie zaten er minder zwarte gaten in en de boeketten zijn groot zat.

Voor het eerst een paar cakes uit deze serie geschoten. Bewust gekozen voor de nieuwe batch, omdat deze wat langzamer leek te schieten. Dit was inderdaad het geval. Voor het geld waar ze op sommige plekken werden aangeboden zijn deze cakes dikke prima!

Deze weer in de collectie gehad net zoals vorig jaar!!

Prijs/kwaliteit echt een goede cake!

Dit jaar per 4 geschoten in mijn eindshow (los filmpje van King of Blue hieronder te vinden)

Deze zag er heel goed uit op de Quartel demo, blijft verbazingwekkend wat hier uit komt, mooie grote effecten en het blauw zit er ook mooi en duidelijk in.

Leuke cake met een goede burst die zich in de wind nog staande wist te houden. Het gekke was wel dat er links een soort lichtgoud achtig effect ging en rechts echt donker goud

Vroeg mij al af of het aan mijn ogen lag, of dat er echt 2 verschillende versies in omloop zijn. Ben benieuwd welke versie ik krijg uitgeleverd.

Beide versies zijn goed al gaat mijn voorkeur wel meer uit naar het donkere goud. De subtiel toegevoegde blauwe sterren blijven ook gewoon erg mooi. En hij heeft ook nog een goede burst!

Blijft toch een heel mooi doosje.
Zelf met de redelijk harde wind kwamen de effecten er toch nog heel redelijk uit.

Back
Bovenaan