King Crackling

Dit is wel een echte rammer zeg, zo per 2 is al genoeg voor een enorme chaos, prachtig.
Op de lijst met dat ding!

Deze wekt mn interesse voor dit jaar. Wellicht voor een freackprijs te koop ergens ik hou hem in de gaten.

Deze is mij compleet ontgaan maar is toch echt wel een lekker bak met maar krap 500 gram zelfs. Kartonnetje beukt er flink op los :thumbsup: Eens even de acties in de gaten houden dit jaar.

Had deze al een tijdje in de gaten maar werd hier in de buurt niet in de freak acties aangeboden. Hopelijk dit jaar verandering daarin.

Had deze al een tijdje in de gaten maar werd hier in de buurt niet in de freak acties aangeboden. Hopelijk dit jaar verandering daarin.

Heel lang heeft het niet geduurd. Word nu net bij feestje toegevoegd aan het assortiment.

20mm vs 30mm, 500gr verdeeld over 80 of 25 shots...en dan bijna helft van de prijs...dus lijkme looogies

Dubbele crackling is wel leuk

De Caïro is natuurlijk wel een must have! Zelf heb ik ze alle twee besteld! Ik kijk naar beide uit! Ik betrap me erop dat er steeds meer crackling producten in de collectie komen! Ik was er eigenlijks net een beetje vanaf!

Back
Bovenaan