King cobra [Uitloop]

Haha, ik had al zo'n vermoeden dat je ze ergens anders had gehaald, vandaar dat ik Pijnacker noemde. Maar kennelijk is het een andere winkel... :wink: Wij zitten toch echt alleen in Huissen!

Ik heb het ook nooit over huisman gehad.....zullen wel drukke dagen zijn geweest :p

ook hier lever ik mijn bijdragen in straat filmpje. zelf vond ik het een goed product alleen ik zal hem niet meer aanschaffen, los is die beetje te snel op vind ik hij past veel beter als onderdeel van een project in mijn ogen.

King Cobra wordt dit jaar NIET geleverd!!
Vandaag heeft Lesli Vuurwerk laten weten dat er geen enkele King Cobra uitgeleverd zal worden!! Vanwege problemen rondom de productiestop afgelopen zomer na diverse ongelukken in Chinese vuurwerkfabrieken, is het niet op tijd gelukt om deze te produceren. Geen enkel karton King Cobra komt op tijd aan in NL en omdat er geen restvoorraad is bij Lesli, dit artikel was afgelopen jaar volledig uitverkocht, wordt er helemaal niets uitgeleverd aan de winkeliers.

Aanvullend: diverse Huisman-klanten hebben deze besteld, we zullen de komende dagen contact met de bestellers opnemen om samen tot een oplossing te komen.

Toch nog een King Cobra als film, ik weet wel dat iemand van onze groep King Cobra's heeft dit jaar! Goed zoeken naar restvoorraden mocht je ze willen hebben.

Je ziet op het filmpje dat tijdens het laatste salvo er een in de tube klapt:

gelukkig heb ik er nog 4 en hebben die een heel jaar staan drogen. Dus ik ben erg benieuwd hoe deze gaan presteren.
Hopen op hetzelfde als op lesli opendag maar ben bang dat dit teveel gevraagd is.

Jammer dat die dit jaar niet goed leverbaar is , was echt een enorm spectaculaire cake vorig jaar !

Straatfilmpje afgelopen oud&nieuw ( 2 tegelijk ):

Jup, waren toppers. Had ze vorig jaar ook. Snap niet dat ze deze cake dit jaar niet in het assortiment hebben.

Hij had inderdaad wat sneller gemogen ja.. xD Volgens mij hebben ze in deze cake het verkeerde lont gebruikt haha..

Reactie bedoeld op de post van simansays:D

Back
Bovenaan