Welke singleshot is het beste?

De thunderkings 2.0 zijn volgens de verkopers zo duur omdat ze zo hard gaan, zo hard gaan ze niet de thunderkingdom gaat het allerhardst.

Zo hard gaan ze niet? Dan heb jij er nog nooit een in het echt gehoord. Is zeker een van de hardste single-shots, zonder twijfel.

Jij denkt dus dat de Thunderpipe van Lesli vuurwerk harder gaat? Of welke bedoel je?

Wat is nou de slechtste single-shot, ook leuke vraag :P ik stem denk ik zelf voor Thundershock xl (die kleine, groene dingen) Heb ze wel eens gehoord, maar kwam nauwelijks een knal vanaf. Was meer een plopje. Maar ja wat wil je, met 0,2 gram flash...

Zo hard gaan ze niet? Dan heb jij er nog nooit een in het echt gehoord. Is zeker een van de hardste single-shots, zonder twijfel.

Jij denkt dus dat de Thunderpipe van Lesli vuurwerk harder gaat? Of welke bedoel je?

Onzin. Had er gisteren een afgestoken en zo n harde knal kwam er niet. Was overigens ook een scherpe knal.

Ik hou niet van scherpe knallen. Flowerthunder heeft een scherpe knal en ook niet echt hard. Vind ik zeker geen aanrader.

Ik had vorig jaar de thunderking van katan. Dit jaar heb ik het bulkpack van mad dag. Nu wil ik tijdens de losse verkoop er nog een stuk of 50 bij kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen de royal knockdown of de thunderking van katan. Welke zouden jullie nemen?

Ik had vorig jaar de thunderking van katan. Dit jaar heb ik het bulkpack van mad dag. Nu wil ik tijdens de losse verkoop er nog een stuk of 50 bij kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen de royal knockdown of de thunderking van katan. Welke zouden jullie nemen?

Qua knal en effect (Ti-boeket) ontlopen ze elkaar volgens mij niks. Ik zou kijken naar de prijs, als ik jou was :D

Ik had deze een paar pagina's geleden ook geplaatst.
Maar waarschijnlijk is het gewoon een omlabeling van de shockmania.

Net een royal xxtreme geschoten. Leuk knallertje. Niet superhard, maar ok. Hij heeft ook wel een lekkere schietknal.

Ik heb net een mad dog thunderking, een royal knockdown en een thunderking katan afgeschoten. Van de drie ging de katan duidelijk het hardst en de royal knockdown het zachts.

20141229_204519.jpg

Ik heb net een mad dog thunderking, een royal knockdown en een thunderking katan afgeschoten. Van de drie ging de katan duidelijk het hardst en de royal knockdown het zachts.

Bekijk bijlage 22097

Vaag dat de mad-dog niet harder gaat. Ik had die van katan vorig jaar ook, maar vond ze niet zo.
De asian thunder is vele malen harder. Een mad-dog heb ik op dit moment, maar nog niet getest, maar volgens mij is die wel vergelijkbaar met de mad-dog.

Jammer dat die knockdown van Royal is aangepast...2013 versie was echt super goed.
Nu maar is kijken hoe de 2014 versie van katan gaat.

Back
Bovenaan