Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie hier mijn video van King Cobra geschoten 1 januari omstreeks 00.20 uur (geluid valt heel even weg op 1 stukje, nare eigenschap van de zoomfunctie van de compactcamera waarmee is gefilmd).
Dit lijkt in de verste verte niet op de demo versie en betreft ook een behoorlijke productiefout.
Echt belabberd om eerlijk te zijn, als je 30,- voor een product betaald, verwacht je dit niet!
Zie hier mijn video van King Cobra geschoten 1 januari omstreeks 00.20 uur (geluid valt heel even weg op 1 stukje, nare eigenschap van de zoomfunctie van de compactcamera waarmee is gefilmd).
Dit lijkt in de verste verte niet op de demo versie en betreft ook een behoorlijke productiefout.
Echt belabberd om eerlijk te zijn, als je 30,- voor een product betaald, verwacht je dit niet!
?? Dit is inderdaad een productiefout!! Wij hebben 'm meerdere malen geschoten en zoals hij hier op film staat heb ik 'm nog nooit gezien... Weet niet of je ze bij ons of in Pijnacker hebt gehaald maar maak in ieder geval even melding bij de winkelier met een link naar dit filmpje!
Ik heb 'm bij jullie gehaald, en zoals ik eerder al zei: bij mij kwamen er zelfs alleen maar fluiters uit. Volgens mij heb ik 'm niet op film, maar ik zal het nog even nakijken.
Stuur ons a.u.b. een mail via [email protected], dan gaan we er uiteraard werk van maken!
Pijnacker? Ik dacht dat jullie in Huissen een vestiging hadden?? Dit is inderdaad een productiefout!! Wij hebben 'm meerdere malen geschoten en zoals hij hier op film staat heb ik 'm nog nooit gezien... Weet niet of je ze bij ons of in Pijnacker hebt gehaald maar maak in ieder geval even melding bij de winkelier met een link naar dit filmpje!
Ik meende dat paulus01 rond half drie uur naast ons stond die toen zijn king cobra's heeft meegekregen (bedacht ik me later) die ook fout waren. Misschien dat dit helpt voor jullie (Huisman) en Lesli om zo de slechte batch op te sporen? Dat de foute king cobras van mij en van paulus01 uit hetzelfde karton zijn gekomen die tussen half drie en vier uur uitgeleverd zijn.
Pijnacker? Ik dacht dat jullie in Huissen een vestiging hadden
Ik was inderdaad rond half drie bij Huisman, maar mijn king cobra's komen van een andere winkelOverigens had ik een vol karton, alleen wel los geleverd gekregen, dus helaas niks over te zeggen.