King cobra [Uitloop]

154vou9.png

Hier was de rauwe fluit in orde, alleen vloog er 1 fluitbombette met een snoekduik omlaag.
Hierdoor knalde het boeket amper 2 meter boven de grond.
Gelukkig bleef het beperkt tot die ene misser.

Leuke cake, boeketten waren goed, fluit was niet slecht maar had 'm rauwer en langer verwacht... De cake komt meer tot z'n recht als de fluiters langer zijn, nu lijkt het alsof die alles zo snel mogelijk eruit moet pompen. Voor een keertje is die leuk maar volgend jaar laat ik deze cake liggen.

Ik had een karton, leuke potjes maar niet meer dan dat, jammer dat hij versneld is en de fluit leek me ook een stuk minder dan op de demo.

ik laat hem dit jaar liggen.

Zie hier mijn video van King Cobra geschoten 1 januari omstreeks 00.20 uur (geluid valt heel even weg op 1 stukje, nare eigenschap van de zoomfunctie van de compactcamera waarmee is gefilmd).

Dit lijkt in de verste verte niet op de demo versie en betreft ook een behoorlijke productiefout.
Echt belabberd om eerlijk te zijn, als je 30,- voor een product betaald, verwacht je dit niet!

Mijn versie was erg goed, wel snel, maar als je er meerdere achter elkaar schiet krijg je een mooie chaos! Dit jaar weer!

Zie hier mijn video van King Cobra geschoten 1 januari omstreeks 00.20 uur (geluid valt heel even weg op 1 stukje, nare eigenschap van de zoomfunctie van de compactcamera waarmee is gefilmd).

Dit lijkt in de verste verte niet op de demo versie en betreft ook een behoorlijke productiefout.
Echt belabberd om eerlijk te zijn, als je 30,- voor een product betaald, verwacht je dit niet!

Huh? Is dat de king cobra? Want als je het filmpje had gepost zonder de titel king cobra had ik hem zeker niet herkent. Ik ben ze dit jaar vergeten af te schieten(tja hoe dom kun je zijn) dus heb er nog 4. Ik hoop niet dat die zo zijn als die van jou want dan gaat het doosje wel terug. iig drie van de 4.
greetzz

?? Dit is inderdaad een productiefout!! Wij hebben 'm meerdere malen geschoten en zoals hij hier op film staat heb ik 'm nog nooit gezien... Weet niet of je ze bij ons of in Pijnacker hebt gehaald maar maak in ieder geval even melding bij de winkelier met een link naar dit filmpje!

?? Dit is inderdaad een productiefout!! Wij hebben 'm meerdere malen geschoten en zoals hij hier op film staat heb ik 'm nog nooit gezien... Weet niet of je ze bij ons of in Pijnacker hebt gehaald maar maak in ieder geval even melding bij de winkelier met een link naar dit filmpje!

Ik heb 'm bij jullie gehaald, en zoals ik eerder al zei: bij mij kwamen er zelfs alleen maar fluiters uit. Volgens mij heb ik 'm niet op film, maar ik zal het nog even nakijken.

Ik had ook twee king cobra's, een goede en een met een paar fluitsalvo's. Deze slechte had ik als eerste meegekregen op de eerste dag toen we onze bestelling kwamen ophalen rond half drie en de tweede die wel goed was rond vijf uur bij Huisman. Ik meende dat paulus01 rond half drie uur naast ons stond die toen zijn king cobra's heeft meegekregen (bedacht ik me later) die ook fout waren. Misschien dat dit helpt voor jullie (Huisman) en Lesli om zo de slechte batch op te sporen? Dat de foute king cobras van mij en van paulus01 uit hetzelfde karton zijn gekomen die tussen half drie en vier uur uitgeleverd zijn.

Ik had de twee king cobra's achter elkaar gelont. Eerst de foute productie gevolgd door de goede productie. Dit is op het filmpje goed te zien:

Beste in HD:

Hier de foto's van de twee verschillende King cobra's. De foute productie is in beide foto's de linkse cake. Deze had erg lang en dik roze bruinachtig visco lont, zowel als hoofd als reservelont. De beschermstickers zaten hierdoor ook meer midden op de cake in plaats van aan de zijkant zoals de rechtse.
1King cobra-1.jpg

Na deze geschoten te hebben en erachter te zijn gekomen dat er dus een groot verschil binnen dit product zat zag ik dat de cake met productie fout een tube gedeeltelijk uitelkaar geklapt was. Gelukkig is de cake hier zelf niet door geëxplodeerd, maar dit is iets wat ik niet vaak zie bij een cake.
1King cobraa-1.jpg
(op het filmpje van mij hierboven zie je op 7 seconden een mine, dit is de bombette die in de tube klapte)

Hopelijk weet Lesli de overgebleven foute productie uit de roulatie te nemen en de cakes die dit jaar geproduceerd gaan worden allemaal het juiste effect te geven, waardoor aan het einde van het jaar iedere verkochte King Cobra goed presteert. Want dit product heeft zeker potentie!

Laatst bewerkt:
Ik was erg tevreden over mijn king cobra.
Geschoten in mijn Break the Silence project (Colorfull sky, splitonium, king cobra)

De gier vond ik goed en de boeketten waren mooi en van goed formaat. :)

Eddy.

Wow, wat een vervelende misproducties zijn dit zeg.
Hopelijk komt ie dit jaar in de vorm zoals getoond in juni 2013, dat was zichtbaar de beste versie en ik zou die er dan zeker bij nemen.

Pijnacker? Ik dacht dat jullie in Huissen een vestiging hadden ;)

Ik moest zelf ook drie keer kijken in mijn schietlijst en op film voor ik deze herkende. Ik had namelijk ook een fluitdeel in mijn show waarbij o.a. hypnotized aan bod kwam, dus ik twijfelde eerst of er misschien vonk overslag was geweest.

Helaas...het king cobra stuk is precies op het juiste moment afgegaan en je herkent bij het derde salvo ook wel echt dat het deze is.

Ik meende dat paulus01 rond half drie uur naast ons stond die toen zijn king cobra's heeft meegekregen (bedacht ik me later) die ook fout waren. Misschien dat dit helpt voor jullie (Huisman) en Lesli om zo de slechte batch op te sporen? Dat de foute king cobras van mij en van paulus01 uit hetzelfde karton zijn gekomen die tussen half drie en vier uur uitgeleverd zijn.

Ik was inderdaad rond half drie bij Huisman, maar mijn king cobra's komen van een andere winkel ;) Overigens had ik een vol karton, alleen wel los geleverd gekregen, dus helaas niks over te zeggen.

Ik heb mij king cobra`s ook bij Huisman gehaald en die waren gewoon goed. Hoop dat lesli de fluit nog gaat verbeteren.

Mijn filmpje 2 stuks.

Pijnacker? Ik dacht dat jullie in Huissen een vestiging hadden ;)

Ik was inderdaad rond half drie bij Huisman, maar mijn king cobra's komen van een andere winkel ;) Overigens had ik een vol karton, alleen wel los geleverd gekregen, dus helaas niks over te zeggen.

Haha, ik had al zo'n vermoeden dat je ze ergens anders had gehaald, vandaar dat ik Pijnacker noemde. Maar kennelijk is het een andere winkel... :wink: Wij zitten toch echt alleen in Huissen!

Back
Bovenaan