Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?
Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.
Meerdere tuincentra in Nederland zijn al geopend met de kerstshow en velen zullen op korte termijn opnemen. Kijk er weer naar uit om er te lopen.
In november ook weer een nachtje weg geboekt met Mattenfreak en de vrouwen in Düsseldorf. Pakken we die mee en gaan ook naar Keulen. Enorm veel zin in.
Ongelooflijk zin in hoor, liep vandaag in DE even een winkel in en daar lagen de voorste schappen al helemaal vol. Ook maar vast even wat meegenomen natuurlijk, lekker man.
Meestal gaan wij met vrienden richting Duitsland om de adventskalenders en andere leuke cadeaus voor de kids te halen onder het genot van een paar drankjes en een hoop lekker eten...
Dit jaar reis ik met senior af naar de kerstmarkt in straatsburg...ben benieuwd...
Elk jaar probeer ik wat kerstmarkten te bezoeken, of althans als je de "Intratuin" echt een kerstmarkt mag noemen. Dit jaar wil ik serieus naar het buitenland en/of de grotten. Maar goed eerst zien of dat financieel mogelijk gaat zijn. Sowieso ga ik weer naar de Intratuin Zevenhuizen
Gisteren was het weer zo ver, de eerste kerstshow van het nieuwe seizoen... heerlijk . Op het programma stond Tuincentrum De Driesprong in Zoetermeer. Al jaren vaste prik en ook dit jaar weer erg leuk. Ook zijn de oliebollen hier altijd erg lekker. Oja en dit was volgens mij mijn eerste kerstshow ooit in korte broek haha.
Tuincentrum de Boet in Hoogwoud staat hier elk jaar wel op de planning.
Maar voor de echte sfeer ervaring ook altijd wel naar Intratuin Duiven (wel een flink stuk rijden). Kan het daar ook nooit laten om dan vlak voor de kassa's nog even wat CAT.1 in de winkelwagen te stoppen
Let wel op dat je niet beide grotten bezoekt.
Dezelfde stands staan in beide grotten.
Het is leuk voor de sfeer, maar je denkt al snel van, he dat heb ik vandaag toch al gezien.
---------
Misschien een keer naar Duitsland een kerstmarkt bezoeken.
Ik kom vanwege de boodschappen regelmatig in Kranenburg/Kleve, misschien dat daar is iets leuks is.