En hoe was het Jordi??
Was erg geslaagd. De ruimte bestaat grotendeels uit hout en dan met wat verlichting, guirlandes en kerstbomen ademt het al snel één en al kerstsfeer. Om het compleet te maken werd er uiteraard ook kerstmuziek gedraaid en het was goed gevuld. Het is dat het een warme oktober dag was anders zou je zeggen dat het een kerstbrunch is tijdens één van de kerstdagen met de familie. Zo'n sfeer hing er ook wel. We hebben met zijn vieren heerlijk op het gemak ontbeten en echt wel genoten. Ontbijt was dus zeker geslaagd, al vind ik dat ze met een paar kleine punten het naar een nog hoger niveau kunnen tillen, zeker voor het geld, maar met de sfeer zit het daar wel goed.
De kerstmarkt zelf vonden wij alle 4 wat tegenvallen, na het zeer geslaagde bezoek vorig jaar. Vorig jaar was echt fenomenaal. Ik had eindelijk weer dat magische gevoel dat ik vroeger als klein mannetje altijd had en dat wisten ze ons allemaal vorig jaar te bezorgen. Het was toen duidelijk zichtbaar dat het hier gaat om één van de grootste, zo niet de grootste Intratuin vestiging van NL. Voor ons gevoel was de kerstmarkt nu minder ruim opgezet en ondanks dat we echt de tijd hebben genomen om alles rustig te bekijken waren we er nu relatief snel doorheen. Wellicht dat de maatregelen van vorig jaar hier iets aan hebben bijgedragen. Toen kon er vrijwel niets en was dit echt een lichtpuntje. Vorig jaar zou ik hebben gezegd: "zeker die kant op gaan".
Maar zo in combinatie met het ontbijt (Santa's High Tea) was dit echt wel een geslaagde ochtend.