Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Nice Bizzle, mooi om naar uit te kijken alvast.

Vorig jaar hebben we Londen gedaan, dit jaar gaan we Parijs eens in december bekijken.
En ook hier in de buurt zullen er verschillende kerstmarkten bezocht worden, zowel in DL als in Nederland.

Ja, ik ga wel eens kijken bij het tuincentrum hier bij de kerstmarkt. Staat dan al vanaf oktober. Bij de grootste Intratuin van Nederland. Heel erg mooi gemaakt. Maar ga altijd pas in december daarheen. Na Sinterklaas. Kan daar ook van genieten.

Begin december naar Londen en laatste weekend voor kerst naar Dusseldorf. Dusseldorf doen we eigenlijk elk jaar. Vind ik persoonlijk een van de leukste kerstmarkten van Duitsland.

Ik zag dat Eurofleur al begonnen is met het opbouwen van de kerstshow. Ik moet zeggen dat ik hier tch wel regelmatig ga kijken. Eigenlikk gelijk zodra ze open zijn.

Vaak ga ik wel naar de kerstmarkt bij de Intratuin hier in de buurt. Maar dit jaar waarschijnlijk ook nog een dagje naar de kerstmarkt van Antwerpen of Brugge :)

Dat is beter Bizzle, wanneer ga je ?
Wij gaan dit jaar ook in december naar Parijs, zeer benieuwd hoe het daar is tijdens die dagen.

Vrijdag 7-12 tm zondag 9-12 :D

Ziet er allemaal gezellig uit daar tijdens die periode(google/youtube). We gaan het meemaken.

Vrijdag 7-12 tm zondag 9-12 :D

Ziet er allemaal gezellig uit daar tijdens die periode(google/youtube). We gaan het meemaken.

Ah ok, wij gaan zaterdag 8-12 tm dinsdag 11-12. Heb ook al wel wat bekeken op het internet, maar ook niet te veel, we laten ons daar mooi verrassen.

We gaan de goede kant weer op :kerst:.

thumbnail_img_4683.jpg

Nog even en we kunnen ze volop weer gaan bezoeken, probeer er ieder jaar altijd wel minimaal 10 a 15 verschillende langs te gaan, heerlijk dat sfeer proeven.

Ik moet dit jaar toch maar eens wat kerstmarkten gaan bezoeken. Ben zo'n fan van kerst, de sfeer, maar ga nooit naar zulke kerstmarkten of shows in de tuincentra. Gek eigenlijk.

Kon het niet laten, vandaag toch even naar Eurofleur geweest. Ze zijn nog druk bezig, maar het wordt echt weer prachtig.
6FE6076B-8217-4A0D-992C-426EA4ED544E.jpg
A14F945D-99E6-43D1-873F-629D81D9E0AC.jpg
FF0F0599-46F6-4230-A7D8-76DFB29ECA70.jpg

Bijlagen

• 163734FC-EA36-45A8-8966-94E4A140CBB8.jpg
    163734FC-EA36-45A8-8966-94E4A140CBB8.jpg
    205,1 KB · Weergaven: 0
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan