Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat mij ook niet om het kopen, maar om de sfeer. Ik kijk liever naar al die 'hand' gemaakte dingen waar je niets aan hebt dan naar dat soort handel. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Het is er altijd druk en 'je moet er eens geweest zijn' :wink:

Gaat mij ook niet om het kopen, maar om de sfeer. Ik kijk liever naar al die 'hand' gemaakte dingen waar je niets aan hebt dan naar dat soort handel. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Het is er altijd druk en 'je moet er eens geweest zijn' :wink:

Er was ook een show met zandsculpturen misschien was dat iets voor je geweest :D

Video is niet van mij!

Kerstmarkt in Valkenburg is ook een aanrader, gezellig sfeer! De markt is verspreid over verschillende grotten en buiten. Wel niet te laat in het seizoen gaan want dan sta je uren te wachten overal!

voor meer info: www.kerststadvalkenburg.nl

Zeker een aanrader, ook leuk is de parade die eens in de zoveel dagen word gehouden, of is die er niet meer? beetje cringe parade, maar met een warme chocomel op het terras is ie leuk om aan te zien!

Zeker een aanrader, ook leuk is de parade die eens in de zoveel dagen word gehouden, of is die er niet meer? beetje cringe parade, maar met een warme chocomel op het terras is ie leuk om aan te zien!

Heb de parade nooit gezien, maar hij is er wel nog. En wat ik heb begrepen is het innd cringe haha. Maar het is wat je zegt, lekker op een terras met een chocomel en je hebt een leuke avond met genoeg te kijken.

B9E034E7-E45E-4D9A-A1DE-AF0CF20FF2B3.jpgVan het weekend bij de boet geweest in hoogwoud. Prima tuincentrum met een prachtige kerstshow. Gelijk maar even wat kerstballen ingeslagen :p

Geen foto's gemaakt van de kerstshow zelf. Voor iedereen een tip, ga door de weeks heen! Ik was op zondag maar zelfs nu was het al erg druk.

Tis wel geen kerstmarkt en weet ook niet of het hier thuis hoort maar voor de mensen met kleine kinderen is het China Light festival ook echt een aanrader in de kerst vakantie, de kleintjes vinden het zeker weten geweldig (Zie de website van Ouwehand Rhenen)

Ik weet niet of dit geheel onder kerstmarkten mag vallen maar er waren een aantal kerstkramen te vinden, namelijk in Magisch Maastricht in jawel, Maastricht.

P1050347-2.jpg

P1050355-2.jpg

P1050367-2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan