Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die nog nooit gezien, maar eens doen komende tijd.
Home Alone 1&2 blijven de mooiste kerstfilms en kijk ze dan ook zeker ieder jaar weer. Vorig jaar The Christmas Chronicles gekeken, dat is ook wel echt een topper hoor.
Die trailer ziet er top uit, heb die ook niet eerder gezien, mooi!
De beste vind ik The Christmas Chronicles, als het goed is, komt deel 2 dit jaar uit...
Heerlijke sfeerfilms vind ik o.a. The Santa Clause deel 1 t/m 3 en Deck the Halls. Een ultieme klassieker, maar je moet die flauwe humor kunnen waarderen, is National Lampoon's Christmas Vacation.
En tot slot, voor de Netflix gebruikers ook een sfeervolle serie rond de Kerstperiode, Hjem til jul.
Me moeder zal zeggen de Sissie, maar ik hou van kerstfilms, ik vind zelf home alone geen kerstfilm andere mensen zullen er een andere mening over hebben.
polar expres
the christmas chronicles
grunch
alle santa clause movies
Dat ziet er leuk uit, die gaan we tegen die tijd zeker kijken. Tis nu te warm voor een kerstfilm ,maar zodra het weer een stuk frisser is gaan we hier de eerste film wel weer kijken.