Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Werd deze niet compleet 30mm uitgevoerd? Op 'tplaatje lijkt hij mixed te zijn..
dit ziet er gruwelijk uit hoorde effecten
![]()
de effecten
![]()
de effecten
![]()
Als ik kijk naar de indeling van deze box (zie eerste post) dan lijkt het erop dat de 5 seconden Chry waaier waar jij het over hebt niet de finale is, maar in het midden zit van de box.Ha de uitgebreide effectomschrijving! Vind het toch best een mooie samenstelling. Diverse effecten, aardig wat variatie, en als die laatste waaier in 5 seconden alles eruit knalt dan zit hier nog een leuke finale in ook.
Benieuwd wat jullie onder de old style Brocade crown verstaan en ook erg nieuwsgierig naar hoe mooi dat 'silver comet tail inside'-effect gaat worden in combinatie met de verschillende kleuren tails. Anyways, bedankt voor het delen!
Ah duidelijk, dat had ik niet gezien. In post #295 staat ook een andere afbeelding van de box als in de eerste post van dit topic. Daarbij is de indeling qua cakes ook anders.Bij post 316 staat dat het om een willekeurige volgorde gaat. Ervan uitgaande dat dat nog steeds het geval is, denk ik dat het 2de schema omgewisseld moet worden met het 3de schema. Dan zit er namelijk duidelijk een begin, midden eind-structuur in het overzicht, wat de compound een opbouwend karakter geeft. Het gebruik van meerdere kolomtitels geeft dat volgens mij ook zo aan.
Denk ik tenminste, vind het namelijk een vreemde plek om een waaier van 5 seconden in het midden te zetten.