nederlandsvuurwerk
VWC lid
Als er zo'n kat en muisspel komt kun je inderdaad op ontiegelijk veel plekken de grens over. En dan zullen er vast nog meer winkels geopend worden daar. De politie zal extra mensen aanhouden dan normaal, maar er zullen er ook een stuk meer de grens overgaan dan nu al gebeurd.
Denk dat de overheid zich goed af moet vragen of ze zo'n kat en muisspel wel willen.
Hoeveel macht en middelen ze ook hebben. Als de burger perse de grens over wil voor vuurwerk kunnen ze nooit iedereen stoppen.
Jammer als dat nodig moet gaan zijn.
Vraag mezelf de laatste tijd wel af hoe heel die media aan hun procenten komt van mensen die tegen vuurwerk zijn.
Natuurlijk zijn er in mijn omgeving ook mensen die het liever niet hebben.
Toch ken ik niemand die tegen vuurwerk is. Sommigen willen het liever alleen davonds, dat gaat nu waarschijnlijk gebeuren.
In jaren veel vuurwerk knallen met veel vrienden en familie pas een paar klachten gehad. Die op een na allemaal ter plekke werden opgelost.
Politie die gelukkig nieuwjaar wenst en zelf iets aansteekt.
Ik begrijp de hele heisa niet.
Misschien heb ik het getroffen met mijn buurt.
Of wordt er simpelweg alleen via internet geklaagd.
Maar ik hoor elk jaar bijna alleen positieve geluiden.
En de rest die het niks vind die gunt het iedereen in de wijk die ervan geniet wel.
En dan kun je je TV niet aanzetten in december of er wordt beweert dat iedereen er een hekel aan heb.
De dagen na kerst schaam ik me eigen belang om straks vuurwerk af te steken wat iedereen zo haat.
Met oudejaarsavond dan enkel positieve geluiden.
Ik begrijp er maar geen zak van.
Edit: paar gekke zinnen door de autocorrecrie op mijn telefoon. Creatief lezen... Haha
Denk dat de overheid zich goed af moet vragen of ze zo'n kat en muisspel wel willen.
Hoeveel macht en middelen ze ook hebben. Als de burger perse de grens over wil voor vuurwerk kunnen ze nooit iedereen stoppen.
Jammer als dat nodig moet gaan zijn.
Vraag mezelf de laatste tijd wel af hoe heel die media aan hun procenten komt van mensen die tegen vuurwerk zijn.
Natuurlijk zijn er in mijn omgeving ook mensen die het liever niet hebben.
Toch ken ik niemand die tegen vuurwerk is. Sommigen willen het liever alleen davonds, dat gaat nu waarschijnlijk gebeuren.
In jaren veel vuurwerk knallen met veel vrienden en familie pas een paar klachten gehad. Die op een na allemaal ter plekke werden opgelost.
Politie die gelukkig nieuwjaar wenst en zelf iets aansteekt.
Ik begrijp de hele heisa niet.
Misschien heb ik het getroffen met mijn buurt.
Of wordt er simpelweg alleen via internet geklaagd.
Maar ik hoor elk jaar bijna alleen positieve geluiden.
En de rest die het niks vind die gunt het iedereen in de wijk die ervan geniet wel.
En dan kun je je TV niet aanzetten in december of er wordt beweert dat iedereen er een hekel aan heb.
De dagen na kerst schaam ik me eigen belang om straks vuurwerk af te steken wat iedereen zo haat.
Met oudejaarsavond dan enkel positieve geluiden.
Ik begrijp er maar geen zak van.
Edit: paar gekke zinnen door de autocorrecrie op mijn telefoon. Creatief lezen... Haha