Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
pff serieus eh dit zijn echt van die nachten dat je zo pissed off bent dat je zin hebt om iets heel ergs te doen en je gewoon niet kunt slapen![]()
... 29 december trip richting Duitsland?![]()
Ik zeg 31 december massaal over de grens en daar lekker vuurwerk afsteken vanaf 10.00
En dat is dus het ergste van alles. De hardwerkende nederlander die zijn brood verdiende met legaal vuurwerk wordt dubbeldwars genaaid en kan zijn gezin niet meer onderhouden en wij brengen onze zuurverdiende centen in de economie van een ander land.Als ze dat doorvoeren ga ik me vuurwerk voor t eerst wel bij de handelaar halen en de hele dag het hardste van t hardste afsteken.
T is wel goed met die lijers allemaal
Er is een gerucht dat er iets komende vrijdag wordt besproken in de ministerraad.
verder wordt er in openbaar commissie-verband gesproken over 2 brieven die niets voorstellen de 27ste om 16.00.
Verder weten we nog niets, so what's the fuss about?
Eigenlijk is dit wel goed... het wordt de laatste jaren steeds gekker! En daarbij heel veel komt uit china via rusland door naar pole etc misschien boycot? 2 vliege in 1 klap? Denk maar is na hoeveel jij afsteekt en hoeveel rusland als tol weg na europa vangt... just a thought
Als ze dat doorvoeren ga ik me vuurwerk voor t eerst wel bij de handelaar halen en de hele dag het hardste van t hardste afsteken.
T is wel goed met die lijers allemaal