Jumping Jelly Beans

Ik ook niet! Waar ik 'm anders zag, en ze nog wel Vulcan dealen, is bv de Neon Night er en die vind ik toch minder dan deze classic.

Zie 'm nog in Klarenbeek maar O/NO van 't land bij geen Vulcan dealer verder. Lijkt niet geïmporteerd dit jaar?

Ik heb hem eerder in het jaar nog kunnen kopen bij vuurwerkfeestje waar ze inmiddels ook uitverkocht zijn en ik meen me te herinneren dat Rico heeft gezegd dat deze uitloop is. Van de Vulcan website wordt je helaas niet wijzer omdat daar verschillende uitloop artikelen zoals de Berlin bijvoorbeeld ook nog gewoon in het assortiment staan.

Daarom staat er ook bijna...

En bugano heeft 250gram aan boord, itt de NL fonteinen.

Ik heb hem eerder in het jaar nog kunnen kopen bij vuurwerkfeestje waar ze inmiddels ook uitverkocht zijn en ik meen me te herinneren dat Rico heeft gezegd dat deze uitloop is. Van de Vulcan website wordt je helaas niet wijzer omdat daar verschillende uitloop artikelen zoals de Berlin bijvoorbeeld ook nog gewoon in het assortiment staan.

Deze is inderdaad uit het assortiment. Zal nog eens navragen wat de reden is.
Tot voor kort hadden wij nog wat uitloop in de webshop, maar deze zijn inmiddels allemaal verkocht.

Back
Bovenaan