Jumping Jelly Beans

Dit blijf ik echt geweldig vuurwerk vinden! Zeer heldere kleuren en je wordt er gewoon vrolijk van.. :D

Vuurwerk hoeft niet altijd veel te kosten om er van te kunnen genieten!

Best een goed idee overigens om ze (en fonteinen in het algemeen) op een verhoging te zetten. Zo komen ze veel beter tot hun recht. Wel goed vastzetten ivm met de wind :D

Heerlijke fontein, kinderen vinden het natuurlijk top en een goede reden om daar dus wat van mee te nemen en zelf ook van te genieten. :) Ben fan van dit soort fonteinen en deze van Vulcan is absoluut heel tof met die wisselende kleurencombinaties. Blijkbaar nog lastig te filmen, maar hey, beter iets, dan niets. :)

De fontein komt prima over op film ondanks hij lastig te filmen is. Kleuren zijn top en die kleurenwisselingen zijn een erg leuke toevoeging.

Fantastische dingen, dochtertje van 5 heeft er lekker van weg kunnen stoken en ook die van 1 stond te klappen en te juichen bij deze fontein wanneer er weer een nieuwe kleur begon. Must have dus, volgend jaar zeker weer een paar halen, had er nu een karton van gehaald.

IMG_20191230_135054.jpg

IMG_20191230_135134.jpg

IMG_20191230_135148.jpg

IMG_20191230_142654.jpg

Gaaf, jaloers! Ik kon deze bij een verkooppunt nog net eentje scoren, verder zijn ze met een loep te zoeken dus groot gelijk dat je een hele doos hebt gehaald. Deze was weer zo mooi! De kleurencombi's en afwisseling maken het de mooiste jellybean fontein (nog) op de markt, en de sterren zijn echt dik. In de dichte mist was dit een sprookjesachtig mooi ding :)

Wat een prachtige fonteinen zijn dit toch. Maken erg weinig geluid en hebben zeer heldere kleuren. Als er sneeuw ligt geeft dat nog net even iets extra's qua kleuren/schittering..maar ja..wanneer hebben we nog sneeuw...
Wie weet dit jaar...maar deze zijn er zeker weer bij dit jaar.

Schitterende fontein, maar wel 1 die op hoogte moet staan om het effect mee te krijgen. Op de grond aansteken maakt dat het minder indrukwekkend oogt door het gebrek aan stijgkracht

Erg sierlijke fontein. Heb al eens z'n soort gehad van Rubro en Luypaers, dit jaar deze eens nemen. En zoals ik al las, een watervalproject zou me inderdaad prachtig lijken.

Ik ben gek op zulke effecten! ieder jaar zit deze er weer bij en toch maar eens besloten om hem wat hoger gelegen af te steken. Aan een paaltje gebonden gaf dit een erg leuk effect. Komt veel beter tot zijn recht zo.:yes: de kleuren zijn erg helder en fel.

Volgens mij verschilt dat een beetje per fontein, die pauzes. Ik had er vorig jaar ook twee en die gingen allebei wat rustiger dan op bovenstaande film en bijna naadloos door.

Inderdaad, de ervaring is met deze en dergelijke fonteinen dat de pauzes flink kunnen verschillen. Vind het persoonlijk niet storend overigens, past er wel bij ook.

Zelf deze een keer kunnen vergelijken met de mythos van Lesli. Die laatste deed het dan een stuk beter en was ook beter geprijsd te krijgen.
Is volgens mij inmiddels wel uit productie :(

Blijft de mooiste jellybean fontein qua compositie, met die dubbelgekleurde fasen en dan multicolour finale. Toppertje en standaard in de collectie.

Back
Bovenaan