Juggling Bouncer

Hoe kan het dat deze cake in Steenbergen wel goed presteert, maar in Orthen niet? Het zal toch niet zo zijn dat ze in Steenbergen een sample in handen hadden? Na het filmpje van Steenbergen was iedereen enthousiast, maar na Orthen lijkt dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Waarom zal de cake die geschoten is in Orthen in lijn liggen met wat je in de straat krijgt en niet de cake die in Steenbergen geschoten is?

Ik ben zo vaak op demo's geweest waar een product weigert of halverwege stopt, dan ga ik er toch ook niet vanuit dat elke cake die ik koop ook halverwege stopt.

Hoe kan het dat deze cake in Steenbergen wel goed presteert, maar in Orthen niet? Het zal toch niet zo zijn dat ze in Steenbergen een sample in handen hadden? Na het filmpje van Steenbergen was iedereen enthousiast, maar na Orthen lijkt dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Waarom zal de cake die geschoten is in Orthen in lijn liggen met wat je in de straat krijgt en niet de cake die in Steenbergen geschoten is?

Ik ben zo vaak op demo's geweest waar een product weigert of halverwege stopt, dan ga ik er toch ook niet vanuit dat elke cake die ik koop ook halverwege stopt.

Op verschillende demo`s waar deze is geschoten presteert deze ver ondermaats en nee dat was niet alleen bij Orthen.

1 van besteld, met in het achterhoofd dat het voor die prijs wel eens niet zoveel kan zijn.
Blij toe, deze wordt (zoals verwacht) gewoon ergens in de vooravond weggeknald.

Eddy.

Gelukkig mijn bestelling kunnen aanpassen, deze hoef ik niet meer. Op de eerste films zag hij er prachtig uit maar nu deins ik terug... Dit is zeker niet wat ik er van verwacht had!

Heb hier ook 1 van besteld. Hij valt inderdaad tegen maar voor 6 euro is het ook weer niet heel erg. Gewoon een potje voor in de vooravond.

Hierbij mijn film van deze cake (twee stuks!), gefilmd bij Vechtweelde gisteren.

De crackling staarten zijn eigenlijk totaal verdwenen. Deze crackling boeketjes zijn niet echt imposant. Slecht vind ik hem niet, voor die 6,50, maar dit is wel een heerlijke Rubro desillusie vergeleken met de sample...

Hierbij mijn film van deze cake (twee stuks!), gefilmd bij Vechtweelde gisteren.

De crackling staarten zijn eigenlijk totaal verdwenen. Deze crackling boeketjes zijn niet echt imposant. Slecht vind ik hem niet, voor die 6,50, maar dit is wel een heerlijke Rubro desillusie vergeleken met de sample...

Is dit niet de fearless demon ?

Het schijnt van niet, want die werd er vlak voor geschoten. Maar ze lijken wel verdomd veel op elkaar...

Bij nadere inspectie blijken jullie gelijk te hebben. Dan hebben ze bij de demo de eerste twee cakes van de avond omgedraaid. Ze lijken in effecten ook erg veel op elkaar. Ik heb de films nu aangepast in de topics.

heb hem in orthen gezien
niks mis mee, alleen wat minder crackling
heb 30 stuks.

Wat een topper was dit. Had 4 stuks en heb er 3 overlappend doorgelont. Gaf een erg leuk resultaat. Tempo ligt ook vrij goed. Gezien de prijs en de effecten een absolute aanrader !

39428590.956a1caf.640.jpg

Mijn film van deze cake, gefilmd bij de demo van Orthen gisteren.

Zelfs voor dit lage bedrag vind ik hem niet goed. De boeketten zijn echt te klein, en allemaal scheef getrokken.

klopt was echt slecht terwijl ik hem volgens mij vorig jaar of jaar daarvoor had. en hij echt een straat lengte verschil beter was.

Back
Bovenaan