Juggling Bouncer

echt heel gaaf dit, had zelf eerlijk gezegt niet verwacht dat de crackling staarten net zoals op de demoavond ook naar beneden zouden komen, maar dat is dus wel het geval :D
erg gaaf :D

Blij dat hij op de demo nu ook zo goed presteert. Inmiddels 4 stuks besteld, mooi project in gedachten.

Niet besteld (nog), maar ook de productie doet het ook prima, echt een mooie cake.
Hier kan je zeker een mooi project mee maken, ga je het filmen marc?

Op de demo van Orthen ziet hij er een stuk minder mooi uit als bij de demo van steenbergen. Ook mis hij de craclingstaarten. Jammer dat ik hem 3 keer bestelt heb
Kijk vanaf 1.45 minuut.

Net gezien op een demo, futloos potje. De crackling staarten stelden niets voor.jammer

Jemig dat is nogal een verschil met de cake die we bij Vuurwerkland Steenbergen te zien kregen.. BAH!

aaaah, verdorie! Dit vind ik dus echt niet leuk! Na het eerste demo filmpje (Steenbergen dacht ik) die ik zag direct besteld, omdat ik er vanuit ging dat dat productie was... Kom ik nu deze bagger tegen! Wat een enorme domper zeg!

Nou moet je voor de prijs niet veel verwachten, heb zelf 4 stuks besteld voor bij elkaar euro of 18. Maar best is het niet. Wederom dus dik verschil met demo versie. Rubro heeft dat gigantisch elke keer met samples. Echt zonde... Je wordt bedonderd waar je bij staat

Zo. Weet ik ook weer dat ik deze niet meer wil. Domper nummer zoveel. Als je dit in de straat hebt dan voel je je toch bekocht? heeft rubro Nog een reactie

Het was toch ook veel te mooi om waar te zijn voor 6 euro?

Je zag het twee jaar geleden ook met de Golden Mary, iedereen bestelde tig van die dingen en bleek het helemaal niks te zijn!

Back
Bovenaan