Juggling Bouncer

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 639
Artikelnaam: Juggling Bouncer 15 shots
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 15 schots
Effectomschrijving: Explosieve 15 shots cake voor een ongekende lage prijs. Crackling staarten en kleurrijke boekketten wisselen elkaar af.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 30 stuks
Richtprijs: van 9,95 voor 6,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

639_juggling_bouncer_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ook deze vind ik wel erg mooi. Leuk die crackling staarten met boeketten. Ook deze zal ik in de gaten gaan houden. kijken of ik deze op een winkeliersdemo nog eens tegenkom,
greetzz

Deze vond ik persoonlijk ook echt een topper. Staarten bleven erg lang door knetteren. En dat voor een aanbiedingsprijs van 6,50. Maar voor die prijs echt een topper!

Laatst bewerkt:
Doordat ik niet echt van crackling hou, word ik van deze toch wel happy. Heel leuk die crackling staarten.

Erg leuk crackling potje voor een geweldige prijs.
Zeer mooi product om te stoken in de vooravond.

Deze cake maakte toch indruk op mij, mede door de zeer mooie prijs, maar die crackling tails gaan lekker door en vallen zelfs weer een stukje omlaag. De chry-crackling boeketten zijn niet vol, maar leuk voor de afwisseling met die tails. Wat mij betreft een cake die erbij komt!

Ik zat net het filmpje te bekijken en was zeer gecharmeerd van de effecten maar vond aan de andere kant hem wel een te laag tempo hebben. Daarom kwam in mij op dat je deze cake zeker in tweevoud moest gaan schieten wat natuurlijk weer consequenties gaat hebben voor de prijs, tit ik de prijs net zag en heel erg vrolijk werd van deze cake met een zeer scherpe prijs en fantastiche effecten.

Ik zat net het filmpje te bekijken en was zeer gecharmeerd van de effecten maar vond aan de andere kant hem wel een te laag tempo hebben. Daarom kwam in mij op dat je deze cake zeker in tweevoud moest gaan schieten wat natuurlijk weer consequenties gaat hebben voor de prijs, tit ik de prijs net zag en heel erg vrolijk werd van deze cake met een zeer scherpe prijs en fantastiche effecten.

Met twee tegelijk is hij zeker leuker, maar wat denk je als je er 5 tegelijk doet? Dan heb je een waar crackling festijn voor net iets meer als 30 euro :)

Voor het geld geen slechte bak. Wel is de chrysantheum behoorlijk slap zo te horen dus lijkt het mij beter om deze niet in veelvoud te schieten (lees: 5 tegelijk)

Back
Bovenaan