Japantag 29-05-2010

Hey, wat leuk dat ik dit nog even zie, Zou sowieso uitgaan in Altstadt (Halve liters bier per glas :bonk:) Dan kunnen we deze show ook nog wel even mee pakken :D

net live gezien op WDR, echt top:) hele mooie effecten die ook echt lang bleven hangen met lekkere pauzes tussen de effecten

Live kijken op WDR was wel leuk.
Wat een ongelooflijk prutsers eersteklas bij de WDR filmcrew! Zoveel camera's als regisseur tot je beschikking, en dan nog zoveel vuurwerk missen of bijzonder slecht in beeld brengen. Lampionnen in beeld, veeeel te laat omhoog tilten, beelden overlappen, te ver inzoomen, de grootste shells gewoon missen. Zeer belabberd om film gezet :sad:
Er zaten wel mooie bommen bij :) De typisch dikke Japanse shells waren mooi. Maar het bom voor bom schieten vond ik wat tam. Duurde nu net te lang, in een te laag tempo. Ook lange pauzes tussen de thema's door.

Eerlijk gezegd viel het me tegen. Heb geen spijt dat ik niet naar Düsseldorf ben afgereisd. Misschien is het te veel opgehemeld, maar ik vond deze show nou niet echt super speciaal...

van wat ik kon zien op TV was het een mooie show. maar.. gloeiende gloeiende.. waar heeft die reggiseur zn vak geleerd.. wat zat ie te slapen.. tot 3-4x toe mist die pipo de grote bommen.. wat kregen we te zien.. grondshots.. je zag van alles vertrekken maar de lucht kregen we niet te zien.

Luidkeels zat ik te schreeuwen en te tieren in mn huiskamer.. met dingen zoals omhoooog!!! omhoooog!!! met die camera.. schiet nou op man.. AMATEEUURRR!!!!!

:p

Dit soort TV is echt niet goed voor me bloeddruk en de relatie met mn buren.. Want die hebben beslist meegekregen dat ik het er niet echt allemaal mee eens was hahahaha.

Ja hoor Jack, ik zie je al helemaal zitten...( heel boos kijkende smileys )
Pure frustratie, maar ja, eigenlijk had jij daar moeten zitten!?

WOEHOEHOE!!!

Ja hoor Jack, ik zie je al helemaal zitten...( heel boos kijkende smileys )
Pure frustratie, maar ja, eigenlijk had jij daar moeten zitten!?

WOEHOEHOE!!!

Jij kent me te goed..... :angry: (boos kijkende smilley :D ).

Ja eigenlijk wel.. maar aan de andere kant blij niet gegaan te zijn.. vodn het niet zó denderend.. of ik heb teveel gemist op beeld.. wat me dus echt niet zou verbazen met die amateurs bij de WDR...

Zo ik ben eindelijk terug uit Dusseldorf.
Het was de eerste keer dat ik ging dus ik zal de show niet verglijken met vorig jaar want dat kan ik niet. De show was goed en soms een tikkeltje langzaam waarna het gas er weer op ging. Bijna alle shells klonken geweldig hard en zagen er goed uit. Vooral de 10 Inches waren mooi om te zien, en gaven flinke klappen.
De finale was weer goed gevuld met goud en zag er mooi uit.

Morgen zal ik even een verslag maken inclusief mijn film van de gehele show. (Film is ondanks de regen en wind behoorlijk goed gelukt)

Edit: Blijkbaar was het toch 8 Inch. Niet verwacht.

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook geweest nadat gister avond in de chat iedereen het erover had.
heb 45 min gedaan over een parkeer plek vinden maar ben er wel geweest.
ik stond op de brug zonder paraplu.
gelukkig had in de auto nog een t shirt liggen.
en ben dus in mijn boxer en een t shirt naar huis gereden.

wat een show ook voor mij was dit de eerste keer dus kan het niet vergelijken.
wat dat langzame betreft wel tof juist je wilt nog meer! mooier! harder!

ik vond het een top show.

ik heb de avond doorgebracht bij de 2 commando tenten van het escalatie team.
Waar letterlijk de vuurpijlen om je oren vlogen, (gezellige sfeertrouwens)

het maximale kaliber was hier echt 8inch , in totaal waren het er 20 , waarvan er 10 tegelijk gingen in de golden shower.
mooie show gezien , mooie figuur bommen , (hartjes , klavertje4 , ster , kwal , smilies)
en wat klapte ze hart zeg. lekker genoten van een prachtige show.
jammer dat de regen wat harderviel tijdens de show.

dalijk even kijken wat er is gelukt vanmijn foto's en film.

Alvast een fototje. Film en verslag volgen in de loop van de dag.
28jzdjt.jpg

Hier een aantal van mijn geschoten foto's
doordat het maar bleef regenen heb ik mijn foto camera in de tas gestopt.
Op sommige foto's heb ik de regendruppels weg kunnen poetsen met photoshop.

aantal hartjes
GroteFoto-36WENESA.jpg

GroteFoto-O4X6QRLA.jpg

GroteFoto-86OYRGWY.jpg

GroteFoto-MF6VU8XV.jpg

smilies
GroteFoto-QF43VV7H.jpg

GroteFoto-PYDRXWHF.jpg

en mijn mooiste van deze avond
GroteFoto-X8NYICN3.jpg

Ik zie reacties van: te langzaam geschoten!?
Wat bedoelen jullie hiermee?
Of weten jullie niet hoe Japanse shows geschoten worden?

Hier een aantal van mijn geschoten foto's
doordat het maar bleef regenen heb ik mijn foto camera in de tas gestopt.
Op sommige foto's heb ik de regendruppels weg kunnen poetsen met photoshop.

Fantastisch beeldmateriaal Vinnie, thnx voor het posten. Als ik alleen die foto's bekijk kan ik me nauwelijks voorstellen dat er op deze show op en aanmerkingen waren :wink:

Ik zie reacties van: te langzaam geschoten!?
Wat bedoelen jullie hiermee?
Of weten jullie niet hoe Japanse shows geschoten worden?

je hebt hier max 10 inch(btw 8'' zelfs maar), wat ik op beeld zie schieten ze in japan rustig 16'' shells achterelkaar weg. Ik denk dat je dan een heel ander beeld hebt dan wanneer er rustig achterelkaar 8'' word geschoten. Ook vond ik de shells niet echt geweldig. Maar dat ligt denk ik aan de maat. Persoonlijk vind ik bonn bijvoorbeeld mooier.

Finale vond ik wel toppie. Lekker veel goud de lucht in, maar daar kan eigenlijk weinig mis gaan.

gr

Laatst bewerkt:
Ik vond het een mooie show, heel veel mooie bommen gezien, prachtig rond en een aantal grotere bommen gezien die het ook perfect deden!
Jammer dat het regende tijdens de show en na de show beter weer werd -.-'

Zo ben net thuis uit Dusseldorf.
Heb gister weer een super dagje gehad.
Gezellig met een groep van een man of 20 zitten bbqen de hele dag, beetje bij kletsen met z'n allen.
Gelukkig 2 party tenten mee genomen want t begon flink te gieten net voor de show.
Vond de show dit jaar heel erg goed.
Prachtige figuurbommen, hele mooie smilie's en wat een klappen komen daar toch altijd vanaf, heerlijk!
Ook veel hele felle stukken erin, flink blazen met peony's met mines er onder met prachtig felle kleuren.
Finale was zoals altijd weer mooi goud, alleen had ik t idee dat die iets minder heftig was als vorig jaar maar dat maakt ook niet uit, 't was een prachtige show!

Hier nog wat foto's van overdag.

29052010255.jpg

29052010254.jpg

Iedereen die er was bedankt voor de gezelligheid, op naar volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan