Japantag 29-05-2010

Dit jaar ben ik er ook voor het eerst bij, wij gaan eerst naar de landmacht dagen in Havelte en daarna gassen we door naar Dusseldorf.

Wij hebben er erg veel zin in en ben erg benieuwd hoe de show gaat worden.

@hardcore0438, ik ga filmen en denk dat er nog wel een aantal mensen zijn die daar gaan filmen.:)

Dit jaar ben ik er ook voor het eerst bij, wij gaan eerst naar de landmacht dagen in Havelte en daarna gassen we door naar Dusseldorf.

Wij hebben er erg veel zin in en ben erg benieuwd hoe de show gaat worden.

@hardcore0438, ik ga filmen en denk dat er nog wel een aantal mensen zijn die daar gaan filmen.:)

Ik ben vorigjaar naar de landmachtdagen geweest.
Weet niet waarje woont ?
Maar misschien is de Sanicole Airshow 19 September 2010 (BE) ook wat oor je ?
Ik was er vorig jaar voor het eerste en echt leuk die F16, F18 & Mig 24 etc...

Link -> http://www.sanicole.com/

Ik wens de mannen (Dieter, Roy ?) alvast veel succes met bouwen. Ik zal het forum in de gaten houden en ben al benieuwd naar de films.

gr
Wouter

Ja heelaas,

Ik ga in de Amsterdam Arena de K1 van Nederland doen.
Kan me niet in 2en delen.
Hoop volgend jaar er weer bij te zijn als bouwer.

Zo......
De container is afgelopen zaterdag binnen gekomen.
Vandaag nog contact gehad met Jurgen van Nico en op dit moment is nog niet bekend wat er precies geschoten gaat worden.
Hij zou mij van de week nog even op de hoogte brengen van het program.
Zodra ik hier meer ( ook al ben ik er zelf niet bij ivm een grote klus in de Amsterdam Arena ) van weet zal ik het posten voor jullie.

Weet je toevallig al iets meer wat er zoal geschoten gaat worden Dieter?

Weet iemand toevallig een straat die ik het beste in de tomtom kan zetten?
Ik hoor het graan.

lees ff eerdere berichten voordat je wat vraagt... staat al vermeld bij pagina 2 van dit topic:

ik heb voor jouw de route in Google maps gezet.
dus klikkerdeklik hier maar

Straat naam voor de tomtom = Rathausufer
is ook het beste film/foto plek voor sávonds
Vuurwerk staat dan wel aan de overkant van het water.

Ik kan helaas niet meer gaan, heb net te horen gekregen dat ik moet werken vandaag....flink balen maar het is niet anders..

veel plezier voor degenen die gaan.

Laatst bewerkt:
Ik had er ontzettend veel zin in maar ik kan er helaas niet bij zijn.
Er is iets tussengekomen.

Heel veel plezier aan alle freaks die er naartoe gaan! Maak maar paar mooie films als het even kan ;)

Am Samstag verwandelt sich das Düsseldorfer Rheinufer wieder in eine asiatische Promenade, denn dann findet der neunte Japantag statt.Ein Highlight und gleichzeitig krönender Abschluss ist das große japanische Feuerwerk, das eigens in Japan konzipiert wurde.Seit dem Morgen läuft bereits der Aufbau des aufwendigen Feuerwerks.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor diegene die vandaag niet naar Duitsland afreizen:
Vanavond live op de WDR een uitzending van Japantag in Düsseldorf!!
Begint rond half 11, en volgens mij is het vuurwerk om 23:00 uur.

Back
Bovenaan