Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jongens houd wel rekening met de Groene Milieu Stikker.......
De groene stikker is ook te verkrijgen bij de ANWB....
Jongens maak je niet druk om die sticker zoals jullie weten rij ik alle kermissen af en veelal in Duitsland en ik heb schijt aan die sticker. Het is de meest grote kolder dat ze ooit bedacht hadden.
1. Niet elke stadt doet mee
2. Vraag ik me af of het juridisch allemaal maar kan, tenslotte wilde België ook een vignet toen invoeren
3. de kans dat je gepakt wordt is nihil en bovendien is de boete geloof ik net zo hoog als aanschaf van de sticker dus zeker voor jullie ideaal omdat je dan alleen betaald als je gepakt wordt
(4) als je gewoon normaal rijd en je aan de regels houdt niet foutparkeerd doen ze je niets. Ik kom zo vaak in Düsseldorf, Altstadt, Eller, Oberkassel en al die jaren nog nooit een boete gehad. Sterker nog als je op Altstadt parkeerd wat willen ze doen? In Private Parkeergarages controleren? Het is gewoon pure geldklopperij van hardwerkende burgers. Dat is overgewaaid uit dit ***land hierzo, wij hebben slechte invloed op onze buren
Ik zal er zelf jammerlijk niet bij zijn want ik moet naar Frankrijk. Jammer, want ik had de show best graag willen zien maar als je zoveel leuke dingen doet als ik dan moet je het leukste eruit kiezen![]()
![]()
Ik zal niet te veel luisteren naar het bovenstaande...
1: True
2: Jazeker, dit is al zo sinds begin 2008 en bekeurd wordt er!
3: De kans dat je gepakt word is redelijk groot, zeker als je op de tomtom rijd (bekende manieren de stad in) dan staan er hele mooie camera's die even een fototje maken om te kijken of ze wel een stickertje zien.
4: Overgewaait uit dit land? In welke steden hebben wij stickers nodig dan?
p.s.... I'm there! met gele sticker![]()