in een box zijn de lonten vaak erg lang. Lopen van boven de cake achter het papier door naar beneden. Dan heb je toch al snel 2x 20 cm lont te pakken
Nee inderdaad...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
in een box zijn de lonten vaak erg lang. Lopen van boven de cake achter het papier door naar beneden. Dan heb je toch al snel 2x 20 cm lont te pakken
Lont uit Duitsland komt binnen, kan ik bevestigen![]()
Nee inderdaad, maar wat ik eigenlijk altijd doe is een reserve lont laten lopen vanaf de lont van de eerste cake tot aan de laatste cake, niet onderbroken, puur als reserve mocht de reservelont van de cakes niet goed aanslaan / vonk laten overslaan naar de volgende cake. In andere woorden, ik heb eigenlijk altijd zo'n 1 meter lont als reserve lont lopen als reserve mocht er geen vonk overslag plaatsvinden.
Voor mijn beeld: Je knoopt dus EN de reserve-lonten aan de hoofdlonten, EN nog een extra lont eromheen die elke hoofdlont pakt. In feite dus 2 kansen per hoofdlont om hem te ontsteken?!
Zijn de prijzen incl. verzendkosten gelijkwaardig als deze in Nederland?
Heb ook wat gevonden, alleen geen snel lont meer jammer genoeg. Lonten van cakes zijn niet lang genoeg, het gaat erom om bijvoorbeeld een combinatie box met een andere combinatie box te verbinden, dan is het reserve lont te kort. Bedankt voor het mee denken!
@stefdenoy
Ja, maar ik weet niet of het snellont of visco is.Bekijk bijlage 29831
Dat grijze is snellont, schietlont! Of halve snelheid dus, als in matjes.
Zou je dat lont met een thunderking project kunnen gebruiken?
Want visco lijkt mij te langzaam.