Is het afgelopen met doorlonten?

Nee inderdaad, maar wat ik eigenlijk altijd doe is een reserve lont laten lopen vanaf de lont van de eerste cake tot aan de laatste cake, niet onderbroken, puur als reserve mocht de reservelont van de cakes niet goed aanslaan / vonk laten overslaan naar de volgende cake. In andere woorden, ik heb eigenlijk altijd zo'n 1 meter lont als reserve lont lopen als reserve mocht er geen vonk overslag plaatsvinden.

Voor mijn beeld: Je knoopt dus EN de reserve-lonten aan de hoofdlonten, EN nog een extra lont eromheen die elke hoofdlont pakt. In feite dus 2 kansen per hoofdlont om hem te ontsteken?!

Voor mijn beeld: Je knoopt dus EN de reserve-lonten aan de hoofdlonten, EN nog een extra lont eromheen die elke hoofdlont pakt. In feite dus 2 kansen per hoofdlont om hem te ontsteken?!

Inderdaad, wil gewoon niet nog een x iets aansteken, niet zo veilig.

Laatst bewerkt:
Heb ook wat gevonden, alleen geen snel lont meer jammer genoeg. Lonten van cakes zijn niet lang genoeg, het gaat erom om bijvoorbeeld een combinatie box met een andere combinatie box te verbinden, dan is het reserve lont te kort. Bedankt voor het mee denken!

Dat haal je makkelijk als je van de boxen de doos wegscheurd en de lont tot onderin de cake loshaalt zegmaar

Zit er in knetterlint niet een lange lont ? Of steken de knetterballetjes elkaar aan in die lintjes ?

Helaas weer iets verboden.
Dit jaar geen pijlen rek.
Niet meer tijdens de ddd lekker knopen
Weer een stukje hobby weg bah

Heren!

Ik wil een paar blokjes doorlonten, danwel met de reserve lonten. Wat adviseren jullie om te combineren? Gewoon setjes maken dus.

Hoor het graag!
IMAG5508.jpg

Ik zou google eens aanslingeren ipv allemaal moeilijke en niet goed werkende oplossingen te bedenken..

Back
Bovenaan