Vuurwerkland Outlet Groningen

Potver volledig overheen gelezen, was ook moeilijk af te leiden aan het label om mezelf even te verdedigen haha.
Gelukkig maar want dat is echt een dealbreaker.

En nog een vraagje is de W-crackling fountain de goede versie? ik heb een paar jaar geleden 4 van die dingen gekocht en dat was de grootste geldverspilling ooit :(

De ellende begint weer van een veels te volle winkelmand alles weghalen todat ik op mijn budget zit, wat een drama... ik wil alles hebben

Laatst bewerkt:
Potver volledig overheen gelezen, was ook moeilijk af te leiden aan het label om mezelf even te verdedigen haha.
Gelukkig maar want dat is echt een dealbreaker.

En nog een vraagje is de W-crackling fountain de goede versie? ik heb een paar jaar geleden 4 van die dingen gekocht en dat was de grootste geldverspilling ooit :(

De ellende begint weer van een veels te volle winkelmand alles weghalen todat ik op mijn budget zit, wat een drama... ik wil alles hebben

Dit is de goede versie! :) We hebben ze zelf vorige jaar ook gehad, deze komen uit dezelfde batch:

29,30 en 31 december beschikbaar?

Wij zoeken voor onze vuurwerkwinkel in Groningen nog een aantal mensen!

Weet je van aanpakken, heb je geen 9 tot 5 mentaliteit, kan je tegen lichamelijk zwaar werk en vind je het omgaan met klanten een uitdaging!? Dan zijn we misschien opzoek naar jou!

Je werkt drie dagen in een jong team in een unieke branche! De werkzaamheden bestaan uit het uitgeven van bestellingen, het verkopen van vuurwerk, adviseren van klanten, het netjes houden / aanvullen van de bunkers en bestellingen klaar maken.

- Kennis van vuurwerk is een pré
- Rijbewijs B is een pré
- Aantoonbare verkoop ervaring is een pré

Minimale leeftijd 18 jaar

Lijkt het jou iets? Stuur mij even een berichtje

We zijn voor morgen nog druk bezig de puntjes op de i te zetten! :)

Vanaf 13.00 open we de deuren! :D We hebben een aantal speciale freakmiddag acties, wat? Dat zien jullie morgen in de winkel :D

Let op, de pin werkt op dit moment nog niet! Er moet contant afgerekend worden.

Tot morgenmiddag! :D

We zijn voor morgen nog druk bezig de puntjes op de i te zetten! :)

Vanaf 13.00 open we de deuren! :D We hebben een aantal speciale freakmiddag acties, wat? Dat zien jullie morgen in de winkel :D

Let op, de pin werkt op dit moment nog niet! Er moet contant afgerekend worden.

Tot morgenmiddag! :D

Betalen bij afhalen moet toch ook geen probleem zijn voor de freaks: Kopie ID en een machtiging laten ondertekenen.

Vanmiddag bij Luc en Lars geweest. Gezellige sfeer en even lekker kletsen over vuurwerk.
Ook even een kijkje in de bunkers mogen nemen. Waren al goed gevuld.
Nu aftellen naar de 29e :)

Back
Bovenaan