Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kleine aanvulling/nuance, officiële prijzen:
Adviesverkoop NL € 299,50
Voorverkoop NL € 239,50
Adviesprijs 300 euro. Voor 100 shots 30mm... Tjee, de inflatie heeft wel echt flink huisgehouden bij Lesli. Je kunt echt veel leuke dingen kopen voor dat geld, die langer meegaan dan 30 seconden. Het vuurwerk hobby vuurtje zou met dat soort prijzen wel snel doven.
Nou niet dus, heb je niet zo veel te besteden dan is je keuze dit jaar een stuk kleiner geworden.Zo is er voor ieder wat te kiezen![]()
Het goede nieuws is dat je ook kunt kiezen voor een 100sh 30mm voor 149,95. Deze lijn heet niet voor niks X-ClusifDus Lesli wil deze blijkbaar ook in de markt zetten als iets bijzonders dat niet voor iedereen is weggelegd. Zo is er voor ieder wat te kiezen
![]()
Aanvulling voor de startpost denk ik dat je bedoelde? Wat je met nuance precies wil aangeven lukt me even niet te plaatsen![]()
Die eerste twee cakes kostten vorig seizoen minder dan €37,50 per cake bij Zena België... En dan kreeg je als LVC lid ook nog eens 25% 'korting'.
Was 30 mm, wel paar shots minder, maar wel meerdere shapes:Misschien dat ik er naast zit, maar waren dat geen 25mm, dit is 30mm.
Heeft aardig weg van de effecten die Riakeo meermaals heeft verwerkt in hun producten.
De nuance zat 'm erin dat Vuurwerkfeestje aangaf dat de Adviesprijs € 239,50 zou zijn maar dat is dus al de Voorverkoopprijs. De Adviesprijs ligt nog een stuk hoger...
lachwekkend gewoon, prijzen slaan helemaal nergens meer op.