Iro Kin Beauty - X-Qlusif [Nieuw 2023]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adviesprijs 300 euro. Voor 100 shots 30mm... Tjee, de inflatie heeft wel echt flink huisgehouden bij Lesli. Je kunt echt veel leuke dingen kopen voor dat geld, die langer meegaan dan 30 seconden. Het vuurwerk hobby vuurtje zou met dat soort prijzen wel snel doven.

Adviesprijs 300 euro. Voor 100 shots 30mm... Tjee, de inflatie heeft wel echt flink huisgehouden bij Lesli. Je kunt echt veel leuke dingen kopen voor dat geld, die langer meegaan dan 30 seconden. Het vuurwerk hobby vuurtje zou met dat soort prijzen wel snel doven.

Het goede nieuws is dat je ook kunt kiezen voor een 100sh 30mm voor 149,95. Deze lijn heet niet voor niks X-Clusif:D Dus Lesli wil deze blijkbaar ook in de markt zetten als iets bijzonders dat niet voor iedereen is weggelegd. Zo is er voor ieder wat te kiezen :p

Het goede nieuws is dat je ook kunt kiezen voor een 100sh 30mm voor 149,95. Deze lijn heet niet voor niks X-Clusif:D Dus Lesli wil deze blijkbaar ook in de markt zetten als iets bijzonders dat niet voor iedereen is weggelegd. Zo is er voor ieder wat te kiezen :p

En zelfs dat is 70 euro teveel ....

Die eerste twee cakes kostten vorig seizoen minder dan €37,50 per cake bij Zena België... En dan kreeg je als LVC lid ook nog eens 25% 'korting'.

Aanvulling voor de startpost denk ik dat je bedoelde? Wat je met nuance precies wil aangeven lukt me even niet te plaatsen :)

De nuance zat 'm erin dat Vuurwerkfeestje aangaf dat de Adviesprijs € 239,50 zou zijn maar dat is dus al de Voorverkoopprijs. De Adviesprijs ligt nog een stuk hoger...

De nuance zat 'm erin dat Vuurwerkfeestje aangaf dat de Adviesprijs € 239,50 zou zijn maar dat is dus al de Voorverkoopprijs. De Adviesprijs ligt nog een stuk hoger...

En de consumentenbond maar roepen dat de boel flessen met fictieve adviesprijzen niet mag...

Dacht dat de containerprijs toch flink gedaald was. Wat een absurde prijs prijs voor deze bak die ik voor de advies/voorverkoopprijs nooit zou aanschaffen.
Vuurwerk mag best wel wat kosten en ik snap heus wel dat alles duurder is geworden maar deze wordt een no-go.
Hoop niet dat de rest qua prijs gaat volgen.

lachwekkend gewoon, prijzen slaan helemaal nergens meer op.

Het gaat hier over de prijs van 1 (nieuw) artikel. Staar je er niet blind op, laat deze lekker staan en koop voor dit geld 2 andere 30mm compounds.

Heb nu bijna alle prijslijsten gezien. Er blijft genoeg gelijk in prijs, of hier en daar een kleine stijging. Break Out zelfs een paar euro goedkoper. Voor 125-150 genoeg moois te koop! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan