Waar is Riakeo te koop? Vorig jaar alleen in België toch?
be en DE omdat allemaal 1.3G is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar is Riakeo te koop? Vorig jaar alleen in België toch?
Ik zou ff wachten tot er meer binnen is van Riakeo. Hadden dergelijke effecten vorig jaar al, plus een stuk goedkoper. Lesli durft wel; min of meer hetzelfde importeren (dus geen tot nauwelijks ontwikkelingskosten) en een veel hogere prijs vragen![]()
Dat zal best allemaal. Dit kost bij de zuiderburen €135,00: zelfde effecten, meer shots, meer shapes, meer effecten, zelfde fabriek, maar een importeur die niet graait:
https://m.youtube.com/watch?v=wSNeqER031Q&pp=ygUba3Jhd2FsbGlnIHJpYWtlbyBmaXJld29ya3Mg
![]()
Dat zal best allemaal. Dit kost bij de zuiderburen €135,00: zelfde effecten, meer shots, meer shapes, meer effecten, zelfde fabriek, maar een importeur die niet graait:
https://m.youtube.com/watch?v=wSNeqER031Q&pp=ygUba3Jhd2FsbGlnIHJpYWtlbyBmaXJld29ya3Mg
![]()
Daar krijg je 10% 'korting' (dus €162)Moeje ook wel helemaal naar Olen hè, Baarle issie 180, alsnog stuk beter dan in NL
Ik denk dat je mn post niet helemaal goed gelezen hebt. Ik had het over dezelfde effecten (niet over dezelfde box). En inderdaad, er zit ook 25mm tussen. En alleen het effect van de laatste cake zit er niet in van de Iro Kin Beauty, maar voor de gemiddelde consument maakt dat niks uit. Als je dat effect toch wil, kun je bijna 3x de Tiger van Riakeo voor het prijsverschil (€104,95Lekker kopen dan bij de zuiderburen als je die box hetzelfde vindt.
Ik zie een compleet andere box, met alleen aan het begin een paar Nishiki parels in zeer beperkt aantal kleuren, waarna een aantal standaard salvo’s en W Shape effecten. Je mist de schoonheid en exclusiviteit van de effecten van deze box kennelijk.
Staat bij mijn lokale dealer voor 219.
2 besteld wordt mooie opening.
Toch weer geannuleerd?Twijfel nog. Vindt het 2e deel iets minder.
Wellicht ga ik toch voor 2x de Mairo Gold (= eerste deel).
Jammer dat het laatste deel niet los te koop is.