Investigate

inderdaad een supergeweldige cake.

Ik had hem gisteren in een kleine show erbij gezet om uit te proberen... Zeer onder de indruk in ieder geval!!

Op 07-11 zal hij zeker niet ontbreken op onze demo!:bye:

Deze komt zoiezo in de collectie :) Mischien wel 3* of vaker. Echt de beste cake met ontzettende harde burst die ik gezien heb *LIVE* tot nu toe :D

Gisteren op de demo te Landgraaf gezien, wat een prachtbak dit zeg! :shocked::D Schoten hem daar per 5 of 6, wat een geweld haha, als je hier 2 van in je straat zet, vul je de hele lucht met crackling en goud, te vet! Prijs laat dat ook zeker toe, echt een toppertje dit.

alleen met dit filmpje vind ik al dat ik die cake moet hebben....en dan te bedenken dat het blauw en goud niet eens goed te zien zijn :D
Dit wordt wel een toppertje denk ik dit jaar :p ben beneiuwd naar de eerste demo waar ik hem zal zien :p

Mischien maar eens kijken of ik er 4 van kan ritselen voor dit jaar.
Ben er idd ook zeer gecharmeerd van.

grtz
Pyromaniac 1975

Sooww heee! Wat een top ding zeg!
Deze gaat er zeker 2x komen dit jaar :), ik zag dat ze m dicht in de buurt verkopen dus dat is mooi:D. Goed werk van Hardix!

En dat voor 24,95... geen geld!
Deze zit zeker in mijn collectie dit jaar.

Precies, deze moet je gewoon hebben als ik de reacties van mensen hoor en de filmpjes zie. Een van de weinige potten waarbij crackling een goed effect heeft en iets toevoegt.

Dit is echt een topper! Gister gezien op de demo! Kan niets anders zeggen dat dit een dikke aanrader is. Grote boeketten die niet al te hoog komen.

Geschoten tijdens demo Harry's vuurwerkhal
Niet helemaal optimaal gefilmd. Hoop dat jullie er wel wat aan hebben :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

* stond nogal dicht op het schietveld waardoor ik nogal mooite had de effecten goed op beeld te krijgen.

Een van mijn persoonlijke favorieten. Door deze cake leer ik weer,dat het lelijke eendje een mooie zwaan werdt. Daarmee bedoel ik de crackling,waar ik eigenlijk een grote hekel aan heb. Juist dat effect zorgt voor de wow factor in deze cake,want het komt onverwacht,En maakt de cake daardoor extra vet. De burst is ook kneiter hard. En de golden brocades with red,maken de show kompleet. Kortom topper!

Laatst bewerkt:
Zeker te weten een aanrader! Ik heb hem al besteld met nog wat leuke cakes van Harry's vuurwerkhal. Waarom zouden we nog dure 500 grams kopen? ...voor nog geen 25 euro p/s.... zet ik er liever 3 naast elkaar.

Deze cake is dezelfde als de Blue Star van Mercurius toch?
Evenals de Zenith hetzelfde is als de Neutron van Mercurius en de Aftershock Thunder hetzelfde als de 90sh. Thunder Cake.
Zo te zien hebben ze nog wel wat meer producten uit dezelfde fabriek.

Viel me even op :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan