Investigate

Dit is inderdaad een top cake.
Cooral de prijs/kwaliteit is hier dik in orde.
Ik had er vorig jaar 4 doorgelont, dat geeft een best geweld.
Dit jaar zeker weer.

Deze cake is mij vorige jaar helemaal niet opgevallen.
Dit jaar zeker kijken of ik deze cake hier in de buurt kan krijgen wat het is een topper ! :)

Dat is zeker een mooie cake, had deze ook nog niet gezien.
Even kijken wat die dit jaar gaat doen qua prijs, Mocht ie rond de zelfde prijs blijven zal ik die zeker kopen dit jaar

Iemand enig idee waar we de Titanium collectie, en natuurlijk vooral deze cake, met wat leuke korting op de kop kunnen tikken?

Heb tot nu toe helaas nog nooit Hardix spul aangeboden zien worden bij de "grote actie dealers" waar ik meestal mijn spul haal..

Iemand enig idee waar we de Titanium collectie, en natuurlijk vooral deze cake, met wat leuke korting op de kop kunnen tikken?

Heb tot nu toe helaas nog nooit Hardix spul aangeboden zien worden bij de "grote actie dealers" waar ik meestal mijn spul haal..

Bij Hol krijg je hem gratis bij een besteding van €250:wink:

@ Moontan: thnx dat je mijn filmpje erop heb gezet, bij de demo van 11 december 2010 graag mijn filmpjes niet meer plaatsen zonder mijn toesteming.

greetz, paolo

Jonge dan moet je het niet op 't internet gooien.. word daar zo moe van hè van mensen die materiaal op 't internet gooien en je mag het niet gebruiken...
Er staat onder het filmpje zelfs een bronvermelding naar jou toe wat is dan nog je probleem?

Verder toppot, vorig jaar op de kop getikt en had er jammer genoeg maar 1 van.. x aantal doorlonten moet een toppertje zijn lijkt me

ga hem dit jaar zeker nemen. na al die goede reacties en de mooie filmpjes.
was laatst bij mijn dealer langs gegaan en die was ook helemaal weg van deze. word 10december ook op de demo hier geschoten:) kan niet wachten!

dit jaar voor het eerst de mogelijkheid om deze te kopen. zag hem net op een demo en ben zeer onder de indruk van deze. erg mooie pot met mooie afwisseling en heerlijke burstknallen. soms vind ik crackling storend, maar zoals de crackling in deze cake is verwerkt is echt goed te noemen. vind dit een erg goede cake en mag op 29 december lekker met mij mee naar huis:p

EDIT: hier nog mijn filmpje geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst. per 2 geschoten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier twee tegelijk, wat een spektakel! Een van mijn persoonlijke favorieten.
Blauw met crackling, en rode brocade. Schitterend mooi, de hele lucht vol:cool:

super cake dit! gigantisch grote boeketten met heerlijke crackling er doorheen. deze volgend jaar zeker weer. ook al is hij duurder vind ik deze veel beter in prijs/kwaliteit verhouding in vergelijking tot de Stars over Paris.

Back
Bovenaan