Intoxicated [Uitloop 2018]

Mwa tempo is leuk.
Voorderest is het niet een box die je aandacht trekt.
500 schoten moet je eigelijk opvullen met fluit tails en dergelijke zodat tie je aandacht blijft trekken en je niet wegduft

Deze vanavond gezie bij de demo in elst. Mooie grote effecten en goed tempo maar vond hem toch wel erg pekjzig. Zou he zelf niet nemen.

Ik vond hem gisteren in Elst toch wel erg goed overkomen. Hoog tempo, prima effecten en ik denk dat het geweld hem in de straat tot een topper van de avond zal maken. Veel geld, maar duur is het niet naar mijn mening. Gesproken met Rikko die eronder stond met de show, en die was ook erg enthousiast, echte rammer. Staat toch op de wishlist. :)

Dit is toch wel een lekkere rammer! Boeketten vallen me ook niks tegen en redelijk wat afwisseling. Prijs ligt hoog maar als je goed zoekt kan je voor 50 euro gratis erbij nemen.

Ja ik zal er zelf ook op reageren. Ik ben normaal niet van de rambakken, meer van het rustige. Maar deze heeft mij toch echt positief verrast. Voor deze bak werd de six best possible en de black out eight geschoten, die ook al behoorlijk verrassend presteerde. Maar deze perst er zo'n heerlijk tempo uit geweldig. In de straat ga je springen bij deze bak. Zelf stond ik op 30 meter bij de demo, kun je nagaan als je hem in de straat hebt. Ook de prijs vind ik nog wel te verklaren. Als mensen 1 bak willen die indruk maakt, dan zou ik deze zeker aanraden!!

Gisteravond ook naar Elst afgereisd.

Ik moet toch zien wat we verkopen !

Final Solution top box
24 Carat Gold top kwaliteit
Six best Possible zoals ie bedoeld is, niet heel snel, maar goede kwaliteit en goede boeketten.
Black Out Eight niet heel snel, maar voor de consument echt waar voor je geld.
Intoxicated verrast, knalt lekker door, goed tempo, veel schoten TOP BOX

vr.gr.

Edwin

Gisteravond ook naar Elst afgereisd.

Ik moet toch zien wat we verkopen !

Final Solution top box
24 Carat Gold top kwaliteit
Six best Possible zoals ie bedoeld is, niet heel snel, maar goede kwaliteit en goede boeketten.
Black Out Eight niet heel snel, maar voor de consument echt waar voor je geld.
Intoxicated verrast, knalt lekker door, goed tempo, veel schoten TOP BOX

vr.gr.

Edwin

intoxicated: finale ook een stuk sneller, lekkere versnelling in de waaiers

Back
Bovenaan