Waltr VWC lid Vandaag om 06:56 #281 ATF zei: Oh god..het is weer december! Dan gaan ze weer doordraaien.. Klik om te vergroten... Decemberitus heerst zwaar links en rechts
ATF zei: Oh god..het is weer december! Dan gaan ze weer doordraaien.. Klik om te vergroten... Decemberitus heerst zwaar links en rechts
PyroRJ VWC lid Vandaag om 08:01 #282 hardstylboy zei: we kunnen niet vertellen wat we doen haha ja juist Doen helemaal niks 1 grote scam mooi geld binnen harken heb een raar gevoel bij dit clubje Klik om te vergroten... Pittige teksten, ik denk dat de award voor minst waardevolle bijdrage weer uitgereikt kan worden...
hardstylboy zei: we kunnen niet vertellen wat we doen haha ja juist Doen helemaal niks 1 grote scam mooi geld binnen harken heb een raar gevoel bij dit clubje Klik om te vergroten... Pittige teksten, ik denk dat de award voor minst waardevolle bijdrage weer uitgereikt kan worden...
JanFireman VWC lid 59 minuten geleden #284 PyroRJ zei: Pittige teksten, ik denk dat de award voor minst waardevolle bijdrage weer uitgereikt worden... Klik om te vergroten... Laat de stemming maar zitten, deel meteen maar uit.. minder wordt het niet.
PyroRJ zei: Pittige teksten, ik denk dat de award voor minst waardevolle bijdrage weer uitgereikt worden... Klik om te vergroten... Laat de stemming maar zitten, deel meteen maar uit.. minder wordt het niet.