Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Prachtig al die singleshots, zeer goed gebruik gemaakt van het 360 graden rad en muziek keuze vond ik erg goed. Toch mis ik nog iets, te weinig bommen voor mij.
Ontzettend mooi al die singleshots natuurlijk maar dit is gewoon niet mijn stijl.
Ondanks alles wel genoten van de show!

360 graden rad met single shots/mines doet mij denken aan de shows die gegeven worden bij Defqon 1. Daar zie je zoiets volgens mij ook wel eens terug. De rest va uiteraard weer niet, dat realiseer ik mij.

Zo ik ben in Knokke!

TIP: Ga die kleine winkeltjes in met strandspullen. Wat verkochte ze vuurwerk! Niet veel maar een cake van Beko paar kleine pijltjes romeinse kaarse etc haha

Knappe show die Mexico ten beste gaf. Muziek en effecten mooi op mekaar afgestemd, redelijk wat single shots, veel tourbillons en mooie kleurencombinaties. Ook de synchonisatie liep zo goed als vlekkeloos. Mijn persoonlijke vooruitzichten voor wat de winnaarslijst betreft: 1 Italie - 2 Mexico - 3 Frankrijk - 4 Oostenrijk. Nu maar afwachten tot maandag of ik het goed ingeschat heb. Hopelijk sluit Surex met een mooie show af.

Leuke show gezien maar toch wel veel dezelfde bommen en tourbillions, helaas geen winnaar.

a24pj9.jpg

avobya.jpg

25svfp1.jpg

2usyj2s.jpg

[
14tpv7d.jpg

357f6h4.jpg

film zit op 45% nu, komt zo online.

1. Scarpato (duhhh)
2. Oostenrijk
3. Mexico
4. Frankrijk

Bedankt voor de film thunderboy top zo snel.:thumbsup:
Aardige show alleen nogal inspiratieloos wat mij betreft erg jammer.
Constant dezelfde beelden en vind de effecten die we te zien krijgen ook niet heel erg bijzonder helaas.Wat mij betreft:

1:Scarpato
2:Feuerwerke Jost
3:Lux pirotecnia
4:Féérie

Toch enigzins teleur gesteld na de show van gisteren. Je kon precies zien welke producten in de uitverkoop waren ? Dezelfde artikels in verschillende stukken schieten is uti den boze vind ik! Ik deel de mening van Kwintos.

Toch jammer om te lezen dat sommige mensen de show van Scarpato tegen vonden vallen. Dit is echt een pyrotechnisch hoogstandje en zal niet snel geevenaard worden. Ik denk meer dat de reden is dat nederlanders van meer bombastischer houden.

Inderdaad scarpato was van hoog niveau.Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk,dat je een show van dat kaliber vind tegenvallen.Voor mij persoonlijk 1 van de beste shows in knokke tot nu toe.:)

Was gisteren weer een top dag ! Ricow onwijs bedankt voor het rijden ! en dsnl en sjaak128 voor de gezelligheid !!

Alstu, gr stefan !

Back
Bovenaan