Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Wat blijft surex toch goed damn en dat voor een out of competition show geweldig.
Blaast mexico,frankrijk en oostenrijk gelijk van de kaart lol.
Bedankt voor de film thunderboy zitten weer lekkere kippenvel momenten tussen.:droolthum

Bedankt allemaal voor de reakties, heb nu eenmaal geen topsul maar heb mn best gedaan.
Hoop dat jullie genoten hebben van het beeldmateriaal :)

Zal binnekort nog wat foto's plaatsen vd opbouw.

foto's vuurwerk polen

foto's vuurwerk polen

[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

ik hoop dat deze fotos gelukt zijn want het is namelijk mijn eerste keer...

enjoy

dit lukt dus blijkbaar niet... kan iemand mij vertellen hoe je foto's plaatst heb er +- 50 genomen en de beste geselecteerd(+-15) en hier op vwc komen er maar 2 op???... dank je!

@ lookyman

Upload de foto's op een site als www.photobucket.com
En plaats vervolgens de link van de foto (rechter muisknop,eigenschappen en dan de link kopieren) plaats deze hier tussen de img tags

En als het goed is moet hij het doen.

Probeer de sluitertijd iets langer te doen (+-2 tot 3 sec) en je diafragma iets dichter, nu zijn ze vrij overbelicht. En ik zie ook beweging van de foto's, heb je ze op een statief gemaakt?

Inderdaad.. naar mijn idee is er geen statief gebruikt, dat is wel hard nodig bij het maken van vuurwerkfoto's ;)
Wanneer je wel een statief hebt gebruikt ga ik er vanuit dat je geen afstandbediening gebruikt maar gewoon de knop op de camera zelf? .. Dan raadt ik een afstandbediening aan (ong. 30 euro) om beweging in je foto te voorkomen.

Daarnaast zijn voor een show als in Knokke, op een canon, de volgende instellingen wel aan te raden:
ISO 100
Diafragma tussen 11 en 14 (naar eigen inzicht)
Sluitertijd op BULB (handmatig dus)

Succes ermee :)

Back
Bovenaan